KK eller ej?
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    KK eller ej?

    Jag har precis skilt mig och träffat en 20 år yngre man som jag har en relation med.
    Jag sa direkt att jag inte är ute efter ett fast förhållande då jag precis skilt mig.

    Vi hörs nästan varje dag, ses, har sex, umgås, pratar om allt möjligt, precis som i början av ett förhållande.

    Tänkte först att vi har ett kk-förhållande men börjar bli osäker då det är mycket känslor och mys inblandat från båda håll, otrolig ögonkontakt, hålla handen och djupa samtal om allt möjligt.

    Svårt att veta hur killar tänker i en sådan här situation, vad tror ni?
  2. 1
    KK eller ej? Jag har precis skilt mig och träffat en 20 år yngre man som jag har en relation med.
    Jag sa direkt att jag inte är ute efter ett fast förhållande då jag precis skilt mig.

    Vi hörs nästan varje dag, ses, har sex, umgås, pratar om allt möjligt, precis som i början av ett förhållande.

    Tänkte först att vi har ett kk-förhållande men börjar bli osäker då det är mycket känslor och mys inblandat från båda håll, otrolig ögonkontakt, hålla handen och djupa samtal om allt möjligt.

    Svårt att veta hur killar tänker i en sådan här situation, vad tror ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2018
    #2
    Enligt dina beskrivningar ser inte ut som om ni bara är KK, något fördjupande finns där och möjligt detta kan leda till ett nytt förhållande. Tänk på om du är redo eller inte. I vilket fall som, personligen skulle hellre höra ett ärligt sanning än få förhoppningar. Har gått igenom sånt😉
  4. 2
    Enligt dina beskrivningar ser inte ut som om ni bara är KK, något fördjupande finns där och möjligt detta kan leda till ett nytt förhållande. Tänk på om du är redo eller inte. I vilket fall som, personligen skulle hellre höra ett ärligt sanning än få förhoppningar. Har gått igenom sånt😉
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar