Inser att man kommit åldern
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Inser att man kommit åldern

    När begravningarna blir mer vanligare än bröllop och att man inte bävar för begravningen. Nu är det en av mina föräldrars närmsta vänner (och en nära familjevän) som dött, en man som levt länge och har haft ett rikt liv.

    Sorgligt att han inte finns med längre, men man får lämna in när man nästan är 90.
  2. 1
    Inser att man kommit åldern När begravningarna blir mer vanligare än bröllop och att man inte bävar för begravningen. Nu är det en av mina föräldrars närmsta vänner (och en nära familjevän) som dött, en man som levt länge och har haft ett rikt liv.

    Sorgligt att han inte finns med längre, men man får lämna in när man nästan är 90.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Ja, det är sorgligt.
    Känns konstigt när en del av föräldrarnas vänner dör. Vissa har jag träffat under hela uppväxten.
  4. 2
    Ja, det är sorgligt.
    Känns konstigt när en del av föräldrarnas vänner dör. Vissa har jag träffat under hela uppväxten.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Ja, det är sorgligt.
    Känns konstigt när en del av föräldrarnas vänner dör. Vissa har jag träffat under hela uppväxten.
  6. 3
    Ja, det är sorgligt.
    Känns konstigt när en del av föräldrarnas vänner dör. Vissa har jag träffat under hela uppväxten.
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Oj, ja. Det låter mindre trevligt.

    Jag är i ngn mellanålder när det är avsaknad av allt....
  8. 4
    Oj, ja. Det låter mindre trevligt.

    Jag är i ngn mellanålder när det är avsaknad av allt....
  9. Medlem sedan
    Jan 2019
    #5
    när tiden har kommit ikapp en så är det frid varför sörja det är slöseri med tid
    vi ska alla dö en gång vad blir vi efter döden ?
  10. 5
    när tiden har kommit ikapp en så är det frid varför sörja det är slöseri med tid
    vi ska alla dö en gång vad blir vi efter döden ?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar