Tjenare, jag är en kvinna på 31 år, singel och vill ha barn. Är ledig o hemma själv hela helgen, bara o komma över. Tack babes!
1
Vill ha barn, kan nån hjälpa mig? Tjenare, jag är en kvinna på 31 år, singel och vill ha barn. Är ledig o hemma själv hela helgen, bara o komma över. Tack babes!
Och vad gör du sen när du kommer dit och blir rånad? Vad brukar det sägas om saker som är för bra för att vara sanna? Kvinnor tänker inte som män, det där lät som en man?
4
Och vad gör du sen när du kommer dit och blir rånad? Vad brukar det sägas om saker som är för bra för att vara sanna? Kvinnor tänker inte som män, det där lät som en man?
Du verkar inte vara seriös.. men om det nu är så att du verkligen vill ha barn så skaffa ett pålitligt graviditetstest och träffa snubben ett par månader innan ni bestämmer er. Gör en psykoanalys av honom likt Freud!
5
Du verkar inte vara seriös.. men om det nu är så att du verkligen vill ha barn så skaffa ett pålitligt graviditetstest och träffa snubben ett par månader innan ni bestämmer er. Gör en psykoanalys av honom likt Freud!
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.