Presentationstråd
BF Juni 2019
  1. Medlem sedan
    Jan 2019
    #1

    Presentationstråd

    Hej!

    Äntligen har grupperna för 2019 kommit igång och vi som vill följa varandra, dela råd och tips med varandra och ha en grupp med likasinnade att kunna ställa de där frågorna och funderingarna till som många av oss har :-)

    Tänkte att vi kunde ha denna tråd för att presentera oss för varandra:
    Namn, ålder, Bostadsort, BF, antal barn och dess åldrar (eller om man väntar första barnet)


    Jag heter Katarina, är 38 år och bor i Uddevalla. Väntar nu mitt 4:e barn (sambons 1:a). BF 7-8 Juni 2019

    Mina andra barn, från ett tidigare äktenskap är
    Tjej 13 år (född 2005-10)
    Tjej 11,5 år (född 2007-06)
    Pojk 10 år (född 2008-11)
  2. 1
    Presentationstråd Hej!

    Äntligen har grupperna för 2019 kommit igång och vi som vill följa varandra, dela råd och tips med varandra och ha en grupp med likasinnade att kunna ställa de där frågorna och funderingarna till som många av oss har :-)

    Tänkte att vi kunde ha denna tråd för att presentera oss för varandra:
    Namn, ålder, Bostadsort, BF, antal barn och dess åldrar (eller om man väntar första barnet)


    Jag heter Katarina, är 38 år och bor i Uddevalla. Väntar nu mitt 4:e barn (sambons 1:a). BF 7-8 Juni 2019

    Mina andra barn, från ett tidigare äktenskap är
    Tjej 13 år (född 2005-10)
    Tjej 11,5 år (född 2007-06)
    Pojk 10 år (född 2008-11)
  3. Medlem sedan
    Aug 2015
    #2
    Hej!
    Då jag har ett så udda namn så vill jag inte skriva det här :P Kalla mig E bara :P
    Är 36 och bor i Vällingby-Sthlm.
    Väntar mitt andra barn i början på juni
  4. 2
    Hej!
    Då jag har ett så udda namn så vill jag inte skriva det här :P Kalla mig E bara :P
    Är 36 och bor i Vällingby-Sthlm.
    Väntar mitt andra barn i början på juni
  5. Medlem sedan
    Jun 2019
    #3

    Fler från Västerås?

    Hej! 😊
    Mitt namn är Helen, är 38 år och bor i Västerås. Väntar mitt första barn den 13-14 Juni.

    Söker lite andra mammor att umgås med under föräldraledigheten. Har redan gått hemma sjukskriven i flera månader pga diverse gravidproblem så jag klättrar på väggarna här hemma och hoppas bebis ska komma snart så jag får tillbaka min kropp igen och äntligen får se henne. 😍
  6. 3
    Fler från Västerås? Hej! 😊
    Mitt namn är Helen, är 38 år och bor i Västerås. Väntar mitt första barn den 13-14 Juni.

    Söker lite andra mammor att umgås med under föräldraledigheten. Har redan gått hemma sjukskriven i flera månader pga diverse gravidproblem så jag klättrar på väggarna här hemma och hoppas bebis ska komma snart så jag får tillbaka min kropp igen och äntligen får se henne. 😍
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar