Ljusrosa färg på pappret
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2019
    #1

    Ljusrosa färg på pappret

    2 dagar i rad nu har jag fått väldigt ljust ljusrosa färg på pappret när jag kissat.
    Är i V. 6+4.
    Har egentligen inga grav-symtom alls förutom extrem trötthet ovh kissar hela tiden.
    Hade molande värk i livmodern och svanken första veckorna, men det har nästan helt avtagit.

    Är det något som kan vara allvarligt, el oftast helt normalt?
  2. 1
    Ljusrosa färg på pappret 2 dagar i rad nu har jag fått väldigt ljust ljusrosa färg på pappret när jag kissat.
    Är i V. 6+4.
    Har egentligen inga grav-symtom alls förutom extrem trötthet ovh kissar hela tiden.
    Hade molande värk i livmodern och svanken första veckorna, men det har nästan helt avtagit.

    Är det något som kan vara allvarligt, el oftast helt normalt?
  3. Medlem sedan
    Feb 2019
    #2
    Låter lite som urinvägsinfektion tycker jag... Inte helt ovanligt när man är gravid.

    Barnmorskorna brukar i alla fall gilla att misstänka det så fort man frågar dem. Kanske bäst att kolla upp.
  4. 2
    Låter lite som urinvägsinfektion tycker jag... Inte helt ovanligt när man är gravid.

    Barnmorskorna brukar i alla fall gilla att misstänka det så fort man frågar dem. Kanske bäst att kolla upp.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar