Resa med barnbarn
Resesnack
  1. Anonym
    #1

    Resa med barnbarn

    Hej, jag har en farförälder, 80 år gammal, som vill ta sitt 10 åriga barnbarn på en flygresa till Scotland för att hälsa på släktingar över påsken. Till saken hör att farföräldern har haft flera tior. Jag känner mig orolig för att ngt ska hända under resan. Överreagerar jag eller finns det fog för oro?
  2. 1
    Resa med barnbarn Hej, jag har en farförälder, 80 år gammal, som vill ta sitt 10 åriga barnbarn på en flygresa till Scotland för att hälsa på släktingar över påsken. Till saken hör att farföräldern har haft flera tior. Jag känner mig orolig för att ngt ska hända under resan. Överreagerar jag eller finns det fog för oro?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Ingen aning

    Eftersom jag inte är bekant med vad en "tia" är för något är det svårt att säga men om släktingar möter upp på flygplatsen, vilket jag antar, och även skjutsar till flygplatsen på hemvägen så minimeras den tid då farfadern är ensam ansvarig och samtidigt borde eventuella risker också minimeras.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Ingen aning Eftersom jag inte är bekant med vad en "tia" är för något är det svårt att säga men om släktingar möter upp på flygplatsen, vilket jag antar, och även skjutsar till flygplatsen på hemvägen så minimeras den tid då farfadern är ensam ansvarig och samtidigt borde eventuella risker också minimeras.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Jag hade nog tvekat, för just detta med tior är så knepiga.
    Men är det bara resan och barnet är bekväm med släkten för övrigt så hade det nog fungerat.
    Är släkten informerad av farförälderns hälsotillstånd?
  6. 3
    Jag hade nog tvekat, för just detta med tior är så knepiga.
    Men är det bara resan och barnet är bekväm med släkten för övrigt så hade det nog fungerat.
    Är släkten informerad av farförälderns hälsotillstånd?
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Tia är, om man beskriver det ovetenskapligt, liten stroke
  8. 4
    Tia är, om man beskriver det ovetenskapligt, liten stroke
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar