Tonåringar
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Tonåringar

    Alltså... jag har inte varit inne här på många år. Det har ingen annan heller gissar jag.
    Som att besöka en spökstad... Tänk vad mycket vi stött & blött härinne...

    I år blir våra ungar födda -04 hela 15 år.
    15 år.... helt otroligt...
    Tindra är en rätt trevlig tonåring får jag säga. Hon tränar innebandy (målvakt) och umgås med vänner.

    Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en sådan fin unge. 😊
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Tonåringar Alltså... jag har inte varit inne här på många år. Det har ingen annan heller gissar jag.
    Som att besöka en spökstad... Tänk vad mycket vi stött & blött härinne...

    I år blir våra ungar födda -04 hela 15 år.
    15 år.... helt otroligt...
    Tindra är en rätt trevlig tonåring får jag säga. Hon tränar innebandy (målvakt) och umgås med vänner.

    Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna en sådan fin unge. 😊
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Det gäller även Oäf, tyvärr.
    Sonen är snart 22, dvs jag tillhör inte din grupp, men som värd så försöker jag vara lite aktiv och titta vad som händer.
    Men jag håller med, vilka underbara barn vi har fått, sonen läser till civilingenjör i Luleå och det går bra för honom.
  4. 2
    Det gäller även Oäf, tyvärr.
    Sonen är snart 22, dvs jag tillhör inte din grupp, men som värd så försöker jag vara lite aktiv och titta vad som händer.
    Men jag håller med, vilka underbara barn vi har fått, sonen läser till civilingenjör i Luleå och det går bra för honom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar