Tyrolen i sommar för singelföräldrar!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2019
    #1

    Tyrolen i sommar för singelföräldrar!

    Hej på er!

    Jag är ensamstående med tre barn i åldrarna 5,7 och 9. Har en förkärlek till Österrike , Alperna och speciellt Tyrolen. Älskar att vara i naturen med mina små, bada i bergsjöar, vandra, vara nära djuren osv. En vecka av total närvaro, bort från allt var charter betyder, men också en aktiv vecka , där vi rör på oss, har roligt och testar nya saker.


    Men hade varit kul att ha sällskap av andra mammor med barn och pappor med barn ?så jag preliminärt reserverat ett familjeägd pensionat (gasthof) med 10 rum i Tyrolen, och hoppas på att hitta andra ensamstående med barn som vill joina oss! Har fått ett super förmånligt pris, där barnen får bo gratis. Just nu finns det 6 lediga rum kvar. Det är 29 juni-6 juli som gäller, lör-lör.
    Byn där vi kommer att vara heter Kössen och det är ett fantastiskt område med massa kul för barnen - sjöar, pool, linbanor, äventyrklättring mm.


    All info om pris, massa bilder mm finns på resans eventsida på FB:

    https://www.facebook.com/events/371163823738392/
    38


    Ställ gärna frågor, hoppas på några trevliga svar här
  2. 1
    Tyrolen i sommar för singelföräldrar! Hej på er!

    Jag är ensamstående med tre barn i åldrarna 5,7 och 9. Har en förkärlek till Österrike , Alperna och speciellt Tyrolen. Älskar att vara i naturen med mina små, bada i bergsjöar, vandra, vara nära djuren osv. En vecka av total närvaro, bort från allt var charter betyder, men också en aktiv vecka , där vi rör på oss, har roligt och testar nya saker.


    Men hade varit kul att ha sällskap av andra mammor med barn och pappor med barn ?så jag preliminärt reserverat ett familjeägd pensionat (gasthof) med 10 rum i Tyrolen, och hoppas på att hitta andra ensamstående med barn som vill joina oss! Har fått ett super förmånligt pris, där barnen får bo gratis. Just nu finns det 6 lediga rum kvar. Det är 29 juni-6 juli som gäller, lör-lör.
    Byn där vi kommer att vara heter Kössen och det är ett fantastiskt område med massa kul för barnen - sjöar, pool, linbanor, äventyrklättring mm.


    All info om pris, massa bilder mm finns på resans eventsida på FB:

    https://www.facebook.com/events/371163823738392/
    38


    Ställ gärna frågor, hoppas på några trevliga svar här
  3. Medlem sedan
    Apr 2019
    #2
    Inga ressugna singelföräldrar här?
  4. 2
    Inga ressugna singelföräldrar här?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Far också till Tyrolen

    Mina barn är dock både vuxna och vägrar resa någonstans så jag far på egen hand medan de är hemma, där de trivs bäst. Jag far till Gerlos i år. Jag far ner för att vandra i bergen och få frid och ro.

    Jag var i Saalbach för några år sedan, det är ju tvärs över berget från Leogang, och det var bra det också. Jag far gärna till litet olika ställen.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Far också till Tyrolen Mina barn är dock både vuxna och vägrar resa någonstans så jag far på egen hand medan de är hemma, där de trivs bäst. Jag far till Gerlos i år. Jag far ner för att vandra i bergen och få frid och ro.

    Jag var i Saalbach för några år sedan, det är ju tvärs över berget från Leogang, och det var bra det också. Jag far gärna till litet olika ställen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar