Semester med ex och barn
Separation
  1. Anonym
    #1

    Semester med ex och barn

    Min sambo har sagt till mig att hon och hennes ex ska växla barn på semestern. De har tre tillsammans (5-10 år). Ev. skulle någon av dem stanna en natt före/efter för barnens skull. Nu visar det sig att de bestämt, utan att min sambo kollat med mig, att de ska vara där ihop fyra dagar/tre nätter. Jag har en dålig känsla. På tomten ska även min sambos släkt vara. Min sambo var osäker på om jag kunde komma dit då det var "för tidigt för barnen". Vi har varit ihop 1,5 år och redan åkt på semester ihop (i julas och på sportlovet, båda gångerna med hennes barn). Om jag kunde komma till henne så var det i så fall när hennes ex inte var där. Men det var osäkert om det fanns plats för mig då hela släkten var där och hon inte tyckte vi kunde sova i samma säng. Hur tänker ni? Jag har ingen bra känsla. Befogat?
  2. 1
    Semester med ex och barn Min sambo har sagt till mig att hon och hennes ex ska växla barn på semestern. De har tre tillsammans (5-10 år). Ev. skulle någon av dem stanna en natt före/efter för barnens skull. Nu visar det sig att de bestämt, utan att min sambo kollat med mig, att de ska vara där ihop fyra dagar/tre nätter. Jag har en dålig känsla. På tomten ska även min sambos släkt vara. Min sambo var osäker på om jag kunde komma dit då det var "för tidigt för barnen". Vi har varit ihop 1,5 år och redan åkt på semester ihop (i julas och på sportlovet, båda gångerna med hennes barn). Om jag kunde komma till henne så var det i så fall när hennes ex inte var där. Men det var osäkert om det fanns plats för mig då hela släkten var där och hon inte tyckte vi kunde sova i samma säng. Hur tänker ni? Jag har ingen bra känsla. Befogat?
  3. Anonym
    #2
    Var sover ex:et när han är där? Hur får han plats bland alla släktingar? Låter som att finns det hjärterum så finns det stjärterum?
  4. 2
    Var sover ex:et när han är där? Hur får han plats bland alla släktingar? Låter som att finns det hjärterum så finns det stjärterum?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Har du inget liggunderlag?

    Inget problem om sängen är för liten. du kan ligga på golvet bredvid!
    Om hon absolut inte vill det, ja då kan jag förstå att du har en dålig känsla kring det hela.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Har du inget liggunderlag? Inget problem om sängen är för liten. du kan ligga på golvet bredvid!
    Om hon absolut inte vill det, ja då kan jag förstå att du har en dålig känsla kring det hela.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar