Spahotell i Sverige
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Spahotell i Sverige

    Tips på något spahotell i Sverige där barn 10 - 15 år får besöka på andra tider än under de speciella 'barntiderna', då kompisens dotter har autism och behöver lugn och ro.
  2. 1
    Spahotell i Sverige Tips på något spahotell i Sverige där barn 10 - 15 år får besöka på andra tider än under de speciella 'barntiderna', då kompisens dotter har autism och behöver lugn och ro.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Nog svårt

    Det ligger ju i sakens natur att ett hotell vill ha så mycket folk som möjligt och ett spa är ju inte direkt säsongsbetonat. Bäst chans har ni kanske genom att ta ett par dagar mitt i veckan då det förhoppningsvis är mindre folk än vanligt, typ mån - ons. Åldern i sig skall nog inte vara något problem, att få en lugn miljö kan vara det.
    Beklagar att jag inte har några tips, spa är inte riktigt min grej.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Nog svårt Det ligger ju i sakens natur att ett hotell vill ha så mycket folk som möjligt och ett spa är ju inte direkt säsongsbetonat. Bäst chans har ni kanske genom att ta ett par dagar mitt i veckan då det förhoppningsvis är mindre folk än vanligt, typ mån - ons. Åldern i sig skall nog inte vara något problem, att få en lugn miljö kan vara det.
    Beklagar att jag inte har några tips, spa är inte riktigt min grej.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar