Barn som bara vill leka
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Jun 2019
    #1

    Barn som bara vill leka

    Har separerat för ett tag sedan och sonen är hos mig varannan vecka.
    Han vill bara leka hela tiden för att han har hittat en bra kompis. Det är svårt att få honom att lyssna när man ska åka bort. Det är ju bra att han har en kompis. Hur ska man bete sig?
    Det är svårt att åka bort när man ska iväg men jag är ju hans förälder. Ska man vara hård?
  2. 1
    Barn som bara vill leka Har separerat för ett tag sedan och sonen är hos mig varannan vecka.
    Han vill bara leka hela tiden för att han har hittat en bra kompis. Det är svårt att få honom att lyssna när man ska åka bort. Det är ju bra att han har en kompis. Hur ska man bete sig?
    Det är svårt att åka bort när man ska iväg men jag är ju hans förälder. Ska man vara hård?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Förstår inte problemet

    Vad menar du med att få honom att lyssna när man skall åka bort? Till jobbet? Fara och handla? Tillbaka till mamman? Eller vad? Jag begriper inte frågeställningen. Hur gammal är han?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Förstår inte problemet Vad menar du med att få honom att lyssna när man skall åka bort? Till jobbet? Fara och handla? Tillbaka till mamman? Eller vad? Jag begriper inte frågeställningen. Hur gammal är han?
  5. Illimbius
    #3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar