Synarela är slut i hela Sverige och jag skulle börjat med den för snart två veckor sedan!

Jag söker någon där ute som har Synarela, som inte kommer att använda den och kan avvara den till mig!

Eftersom den inte är narkotikaklassad så är det inte olagligt att "ge bort den" och eftersom jag har den utskriver på recept (vilket du inte vet med alla säkerhet men finns det någon i hela världen som vill ta Synarela frivilligt med en biverkningslista längre än kvittot för julmaten?!?) så är det okej att överlåta medicinen.

Vår väg till att bli föräldrar:
Vi har försökt att bli med barn i snart två år.
En utredning visar att jag har låg äggreserv och IVF kanske är vår enda chans att blir gravida. Och så lägger vi till i ekvationen att jag fyller 40 år
Vi har gjort ett IVF-försök, kort program med sprutor, men jag fick bara ett ynka litet ägg så det försöket avbröts med en ägglossningsspruta. Vi försökte på egen hand men det blev tyvärr inget av det.
Nu har jag bara en chans kvar innan min stundande födelsedag och ni som gjort samma sak ni vet att det är ett långskott. Jag skall genomgå ett långt program som startar med nässprayen Synarela. I hopp om att få fram några ägg, i hopp om att dom kan tas ut och befruktas, i hopp om att något ägg kan sättas in och att det klarar sig där inne utan missfall. Ja, ni hör ju att det är ett långskott MEN det är min enda och sista chans!
Och nu är Synarela slut i hela Sverige. Leverantören hade satt 15/7 som nytt leverans datum men idag ändrade dem till ett datum sent i augusti. Vilket gör att våra chanser till IVF genom landstinget är helt borta. Och med en mycket låg äggreserv så finns bara chansen att bli föräldrar genom äggdonation som vi själv måste bekosta men allt vad det innebär...

Jag hoppas innerligt att det finns någon vänlig själ där ute som kan hjälpa oss