Vad ska jag göra?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Vad ska jag göra?

    Är 43 år och fick reda på att jag är gravid med tredje barnet. Vecka 5. Jag har en bokade tid för abort då jag mest fick panik när jag förstod. Sonen är 16 och dottern 6. Dottern har samma far som detta barn. Vi har en kass relation just nu och jag och barnen väljer att göra saker själva när det blir så tryckt stämning när mannen är med. Hur blir detta om jag ska ha en till med? Blir lite av ett hinder...
    Sen andra sidan så växer ju 16 åring upp o vill snart inte göra saker med mig. Kan man åka på semester själv med tre? Vet och känner att det inte kommer hålla mellan mig o mannen. Lättast hade vart att ta bort det!? Vad hade ni gjort?
  2. 1
    Vad ska jag göra? Är 43 år och fick reda på att jag är gravid med tredje barnet. Vecka 5. Jag har en bokade tid för abort då jag mest fick panik när jag förstod. Sonen är 16 och dottern 6. Dottern har samma far som detta barn. Vi har en kass relation just nu och jag och barnen väljer att göra saker själva när det blir så tryckt stämning när mannen är med. Hur blir detta om jag ska ha en till med? Blir lite av ett hinder...
    Sen andra sidan så växer ju 16 åring upp o vill snart inte göra saker med mig. Kan man åka på semester själv med tre? Vet och känner att det inte kommer hålla mellan mig o mannen. Lättast hade vart att ta bort det!? Vad hade ni gjort?
  3. Anonym
    #2

    jag hade...

    gjort en abort och satsat tid och kraft på de barn jag redan har. Ställ ultimatum om att du vill att ni ska gå på familjerådgivning för att få en fungerande relation. Funkar inte det så gå vidare.
    Ett förhållande ska berika ditt och barnens liv inte tvärtom.
  4. 2
    jag hade... gjort en abort och satsat tid och kraft på de barn jag redan har. Ställ ultimatum om att du vill att ni ska gå på familjerådgivning för att få en fungerande relation. Funkar inte det så gå vidare.
    Ett förhållande ska berika ditt och barnens liv inte tvärtom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar