Livsfarligt med soja.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2012
    #1

    Livsfarligt med soja.

    Hej.
    Någon som vet om ingredienser i kinesisk soja även finns i tex vegetarisk sojafärs?
    Är det samma sak?
    Kinesisk soja är nämligen livsfarlig för mej,då jag äter en medicin som reagerar starkt på den.
  2. 1
    Livsfarligt med soja. Hej.
    Någon som vet om ingredienser i kinesisk soja även finns i tex vegetarisk sojafärs?
    Är det samma sak?
    Kinesisk soja är nämligen livsfarlig för mej,då jag äter en medicin som reagerar starkt på den.
  3. Illimbius
    #2
    jag kan t.o.m sträcka mej till att säja att Kina som sigsjälvt e livsfarlit REKORD I DEMOCIDE(Dödsfall av icke naturliga anledningar av sin egen regering)

    soja sås(soy sauce) sån där svart vätska som finns på asiat resturanger
    sojafärs gjord på texturerade sojabönor

    vad är d i sojan du inte tål
  4. 2
    jag kan t.o.m sträcka mej till att säja att Kina som sigsjälvt e livsfarlit REKORD I DEMOCIDE(Dödsfall av icke naturliga anledningar av sin egen regering)

    soja sås(soy sauce) sån där svart vätska som finns på asiat resturanger
    sojafärs gjord på texturerade sojabönor

    vad är d i sojan du inte tål
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Det bästa är att du tittar i innehållsförteckningen på den kinesiska sojan du inte tål. Många sorter innehåller inte ingredienser från sojabönan, utan det kan vara färgämnens, svamp och annat.
    Sedan finns det massa sorter, där det kan vara allt från sockerkulör till soja gjord med tradition.
  6. 3
    Det bästa är att du tittar i innehållsförteckningen på den kinesiska sojan du inte tål. Många sorter innehåller inte ingredienser från sojabönan, utan det kan vara färgämnens, svamp och annat.
    Sedan finns det massa sorter, där det kan vara allt från sockerkulör till soja gjord med tradition.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar