Möhippa
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Möhippa

    Blev bjuden och tackade ja till en möhippa , men nu har det dragit iväg och kommer kosta över 2000/ person med aktiviteter mat dricka och brudens del. Det blir för dyrt för mig. Om jag hoppar av nu och inte vill vara med förväntar dom andra sig då att jag ändå betalar brudens del?
    @nette
  2. 1
    Möhippa Blev bjuden och tackade ja till en möhippa , men nu har det dragit iväg och kommer kosta över 2000/ person med aktiviteter mat dricka och brudens del. Det blir för dyrt för mig. Om jag hoppar av nu och inte vill vara med förväntar dom andra sig då att jag ändå betalar brudens del?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det skulle jag nog tro

    Om du har tackat ja en gång så skulle jag nog kunna tänka mig att de förväntar sig att du vill vara med om att göra brudens kväll minnesvärd, även om du har fått förhinder (må vara att de är ekonomiska...)

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det skulle jag nog tro Om du har tackat ja en gång så skulle jag nog kunna tänka mig att de förväntar sig att du vill vara med om att göra brudens kväll minnesvärd, även om du har fått förhinder (må vara att de är ekonomiska...)
  5. Illimbius
    #3
  6. 3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar