Hur dekorerar du väggarna?
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Sep 2019
    #1

    Hur dekorerar du väggarna?

    Hello. Jag har en fråga. Jag undrar hur du dekorerar väggarna i ditt hus?
  2. 1
    Hur dekorerar du väggarna? Hello. Jag har en fråga. Jag undrar hur du dekorerar väggarna i ditt hus?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Vad? Kan man dekorera väggar?

    Jaja, ok: Jag har en del tavlor. Det är en väldig blandning: En del som barnen har gjort, några foton, några oljemålningar som jag helt enkelt tyckte om, någon akvarell, ett par bilder över mina föräldrars och morföräldrars hus, litet minnen från min farfar etc.

    Det finns ingen genomgående inredningsplanering. Jag har satt upp sådant jag gillar och sådant som betyder något för mig helt enkelt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Vad? Kan man dekorera väggar? Jaja, ok: Jag har en del tavlor. Det är en väldig blandning: En del som barnen har gjort, några foton, några oljemålningar som jag helt enkelt tyckte om, någon akvarell, ett par bilder över mina föräldrars och morföräldrars hus, litet minnen från min farfar etc.

    Det finns ingen genomgående inredningsplanering. Jag har satt upp sådant jag gillar och sådant som betyder något för mig helt enkelt.
  5. Illimbius
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Christopher Visa inlägg
    Jaja, ok: Jag har en del tavlor. Det är en väldig blandning: En del som barnen har gjort, några foton, några oljemålningar som jag helt enkelt tyckte om, någon akvarell, ett par bilder över mina föräldrars och morföräldrars hus, litet minnen från min farfar etc.

    Det finns ingen genomgående inredningsplanering. Jag har satt upp sådant jag gillar och sådant som betyder något för mig helt enkelt.
    din "sarkasm" e föga "imponerande" "chrille"
    vem som helst kan bli förälder men bara dom som väljer att fölora kan "vinna" schysst logik där!
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Christopher Visa inlägg
    Jaja, ok: Jag har en del tavlor. Det är en väldig blandning: En del som barnen har gjort, några foton, några oljemålningar som jag helt enkelt tyckte om, någon akvarell, ett par bilder över mina föräldrars och morföräldrars hus, litet minnen från min farfar etc.

    Det finns ingen genomgående inredningsplanering. Jag har satt upp sådant jag gillar och sådant som betyder något för mig helt enkelt.
    din "sarkasm" e föga "imponerande" "chrille"
    vem som helst kan bli förälder men bara dom som väljer att fölora kan "vinna" schysst logik där!
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Det förstår jag

    Eftersom inlägget inte innehöll någon sarkasm kan den knappast ha imponerat.
    Varifrån hämtade du det andra citatet, det kommer ju inte ur mitt inlägg?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Det förstår jag Eftersom inlägget inte innehöll någon sarkasm kan den knappast ha imponerat.
    Varifrån hämtade du det andra citatet, det kommer ju inte ur mitt inlägg?
  9. Medlem sedan
    Sep 2019
    #5
    Hej, vi dekorerade väggarna med speciella klistermärken. De är väldigt enkla att montera på väggen. Du kan själv klistra fast dem på väggen och inte betala för arbetet. Vi beställde sådana klistermärken på denna webbplats kreativdekor.se. Jag var rädd för att jag kunde skada klistermärkena under installationen, men de visade sig vara ganska snäva och det fanns inga problem.
  10. 5
    Hej, vi dekorerade väggarna med speciella klistermärken. De är väldigt enkla att montera på väggen. Du kan själv klistra fast dem på väggen och inte betala för arbetet. Vi beställde sådana klistermärken på denna webbplats kreativdekor.se. Jag var rädd för att jag kunde skada klistermärkena under installationen, men de visade sig vara ganska snäva och det fanns inga problem.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Det är tavlor som vi har på väggarna. Några andra dekorationer kommer inte upp. Möjligtvis lite foton i sovrummen, men i vardagsrum, kök, hall och trapphus så är det konsekvent tavlor.
  12. 6
    Det är tavlor som vi har på väggarna. Några andra dekorationer kommer inte upp. Möjligtvis lite foton i sovrummen, men i vardagsrum, kök, hall och trapphus så är det konsekvent tavlor.
  13. Medlem sedan
    Dec 2019
    #7
    Ärligt talat, den här metoden är ganska vanlig. Men det kommer att vara relevant endast för badrum och toaletter. Här beställde jag en spegelfilm. Det var för länge sedan! En liknande film är här https://www.solfilm.online/insynssky...terfilm-spegel , den ser väldigt lik ut. Det är mycket viktigt att ha ett verktyg, annars är allt mycket svårt att göra
  14. 7
    Ärligt talat, den här metoden är ganska vanlig. Men det kommer att vara relevant endast för badrum och toaletter. Här beställde jag en spegelfilm. Det var för länge sedan! En liknande film är här https://www.solfilm.online/insynssky...terfilm-spegel , den ser väldigt lik ut. Det är mycket viktigt att ha ett verktyg, annars är allt mycket svårt att göra
  15. Medlem sedan
    Mar 2020
    #8
    Hej alla. Jag har redan gjort reparationer i min lägenhet för länge sedan, och jag dekorerar inte väggarna, jag dekorerar min fru. Jag köpte nyligen en klänning till henne https://www.jjshouse.se/A-Linje-V-Ri...220228-g220228. Detta är en vacker aftonklänning som jag länge har velat titta på. Nu går vi till restaurangen och hon bär den här klänningen.
  16. 8
    Hej alla. Jag har redan gjort reparationer i min lägenhet för länge sedan, och jag dekorerar inte väggarna, jag dekorerar min fru. Jag köpte nyligen en klänning till henne https://www.jjshouse.se/A-Linje-V-Ri...220228-g220228. Detta är en vacker aftonklänning som jag länge har velat titta på. Nu går vi till restaurangen och hon bär den här klänningen.
  17. Medlem sedan
    Aug 2022
    #9
    Ja, sorgens fem stadier är ofta anpassade webbutvecklingstjänster för ditt företag. Vi börjar med förnekelse när vi ser hur allvarliga oddsen är mot oss, och fortsätter att bygga det vi vill bygga ändå.
  18. 9
    Ja, sorgens fem stadier är ofta anpassade webbutvecklingstjänster för ditt företag. Vi börjar med förnekelse när vi ser hur allvarliga oddsen är mot oss, och fortsätter att bygga det vi vill bygga ändå.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar