Gamla medlemmar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2012
    #1

    Gamla medlemmar

    Var har alla tagit vägen, vilka är kvar sen typ 13 år tillbaka. Har dom flyttat till annat forum el sida? Jag skrev nog mest på hälsa.
  2. 1
    Gamla medlemmar Var har alla tagit vägen, vilka är kvar sen typ 13 år tillbaka. Har dom flyttat till annat forum el sida? Jag skrev nog mest på hälsa.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Gissningsvis på ansiktsboken

    Jag är inte medlem där, så jag är kvar här

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Gissningsvis på ansiktsboken Jag är inte medlem där, så jag är kvar här
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #3
    Vi är ett helt gäng på facebook
  6. 3
    Vi är ett helt gäng på facebook
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Tänk vad länge sedan jag var här. Kom av en slump på att jag skulle kolla upp om ”föräldranätet” fanns kvar när jag pratade om Jesper Juul idag. Så mycket tid jag spenderade här förr och så mycket det gav. Har Facebook/Instagram osv tagit över för de flesta eller vad tror ni?
  8. 4
    Tänk vad länge sedan jag var här. Kom av en slump på att jag skulle kolla upp om ”föräldranätet” fanns kvar när jag pratade om Jesper Juul idag. Så mycket tid jag spenderade här förr och så mycket det gav. Har Facebook/Instagram osv tagit över för de flesta eller vad tror ni?
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Det är min gissning. ja

    Tyvärr är det på tok för litet folk här numera. Kanske diskussionen kring integritetsproblemen på Facebook kunde få fler att komma tillbaka?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Det är min gissning. ja Tyvärr är det på tok för litet folk här numera. Kanske diskussionen kring integritetsproblemen på Facebook kunde få fler att komma tillbaka?
  11. yngel
    #6
    Jag är ny.
  12. 6
    Jag är ny.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar