Önskade mig en dotter :(
Bebissnack
  1. Anonym
    #1

    Önskade mig en dotter :(

    Jag är gravid med min andra son och borde såklart vara tacksam och lycklig men känner sån besvikelse över att barnet i magen inte är en flicka...vet att mina känslor är tabu och helt fel men hur tar jag mig ur dom? Vill bara njuta av att vara gravid men har hamnat i en ångest-svacka jag inte kan ta mig ur
    min bästa vän har precis fött en dotter och jag kan inte rå för att jag tycker det är jobbigt samt känner mig avundsjuk....någon som har tips hur jag kan ta mig ur detta? Och snälla Behöver inte göra hur sjuk jag är osv osv....vet att det är tabu att känna så här men gör det ju ändå...
  2. 1
    Önskade mig en dotter :( Jag är gravid med min andra son och borde såklart vara tacksam och lycklig men känner sån besvikelse över att barnet i magen inte är en flicka...vet att mina känslor är tabu och helt fel men hur tar jag mig ur dom? Vill bara njuta av att vara gravid men har hamnat i en ångest-svacka jag inte kan ta mig ur
    min bästa vän har precis fött en dotter och jag kan inte rå för att jag tycker det är jobbigt samt känner mig avundsjuk....någon som har tips hur jag kan ta mig ur detta? Och snälla Behöver inte göra hur sjuk jag är osv osv....vet att det är tabu att känna så här men gör det ju ändå...
  3. Medlem sedan
    Feb 2015
    #2
    Förstår dig, detta hände mig. Men nu är jag glad att de där två pågarna har varandra. Du får väl ladda för ett tredje försök...
  4. 2
    Förstår dig, detta hände mig. Men nu är jag glad att de där två pågarna har varandra. Du får väl ladda för ett tredje försök...
  5. Anonym
    #3
    Ok förstår, hur gamla är dina killar idag? Har du fler barn?
  6. 3
    Ok förstår, hur gamla är dina killar idag? Har du fler barn?
  7. Medlem sedan
    Jun 2020
    #4
    Jobbigt läge, jag skulle försöka börja med att acceptera att du tycker så. För att sen ta sen gå vidare. Är övertygad om att denna känslan kommer att försvinna när du får träffa honom
  8. 4
    Jobbigt läge, jag skulle försöka börja med att acceptera att du tycker så. För att sen ta sen gå vidare. Är övertygad om att denna känslan kommer att försvinna när du får träffa honom
  9. Anonym
    #5
    Citat Ursprungligen postat av carl9797 Visa inlägg
    Jobbigt läge, jag skulle försöka börja med att acceptera att du tycker så. För att sen ta sen gå vidare. Är övertygad om att denna känslan kommer att försvinna när du får träffa honom
    Du har säkert rätt, önskar jag kunde njuta mer av min graviditet och inte känna den besvikelse jag gör....
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av carl9797 Visa inlägg
    Jobbigt läge, jag skulle försöka börja med att acceptera att du tycker så. För att sen ta sen gå vidare. Är övertygad om att denna känslan kommer att försvinna när du får träffa honom
    Du har säkert rätt, önskar jag kunde njuta mer av min graviditet och inte känna den besvikelse jag gör....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar