Söker tjej som vän eller kanske blir min
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    May 2020
    #1

    Söker tjej som vän eller kanske blir min

    Jag är en svensk kille som vill hitta en tjej som vill ha sällskap och kanske bli min flickvän. Känner att jag vart singel lite länge nu och saknar allt vad det innebär med att ha en relation. Bara detta att få sova Brevid varandra titta på film och äta något gott tillsammans. Picknik på Skansen. Bara att gå ut och göra något tillsammans. Jag är öppen för allt älskar att ha det trevligt tryggt skönt och lungt jag tänker bråk och skrik och sura miner är inget jag är intresserad av utan det är dig som jag är intresserad av prata älska ta hand och ha roligt med dig känna mig trygg och nöjd med att vara stolt över min fina tjej ok sorry sorry jag vet att det låter som en dröm men vet oxå att detta finns men inget varar för evigt men vi alla ska till himmelen och kan man ha trevligt så många år som möjligt så är jag nöjd och som jag har det njöt inget jag önskat mig tre våningar stort hus mitt ute i skogen var inget jag drömde om ok jag är snäll trevlig omtänksam lugn och ser normal ut men mina systrar säger att jag ser bra ut och kan få vem jag vill och nu ska vi ta reda på det och mina syrror bör vara nervösa nu för jag hatar lögner och 185cm lång och 100kg och snart 90 vågar du ta kontakt ja det tycker jag för det är vad jag vill
  2. 1
    Söker tjej som vän eller kanske blir min Jag är en svensk kille som vill hitta en tjej som vill ha sällskap och kanske bli min flickvän. Känner att jag vart singel lite länge nu och saknar allt vad det innebär med att ha en relation. Bara detta att få sova Brevid varandra titta på film och äta något gott tillsammans. Picknik på Skansen. Bara att gå ut och göra något tillsammans. Jag är öppen för allt älskar att ha det trevligt tryggt skönt och lungt jag tänker bråk och skrik och sura miner är inget jag är intresserad av utan det är dig som jag är intresserad av prata älska ta hand och ha roligt med dig känna mig trygg och nöjd med att vara stolt över min fina tjej ok sorry sorry jag vet att det låter som en dröm men vet oxå att detta finns men inget varar för evigt men vi alla ska till himmelen och kan man ha trevligt så många år som möjligt så är jag nöjd och som jag har det njöt inget jag önskat mig tre våningar stort hus mitt ute i skogen var inget jag drömde om ok jag är snäll trevlig omtänksam lugn och ser normal ut men mina systrar säger att jag ser bra ut och kan få vem jag vill och nu ska vi ta reda på det och mina syrror bör vara nervösa nu för jag hatar lögner och 185cm lång och 100kg och snart 90 vågar du ta kontakt ja det tycker jag för det är vad jag vill
  3. Medlem sedan
    Aug 2022
    #2
    Jag kan rekomendera https://be2.com En väldigt mysig dejtingsida.
  4. 2
    Jag kan rekomendera https://be2.com En väldigt mysig dejtingsida.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar