spådamer, har ni testat?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2020
    #1

    spådamer, har ni testat?

    Hej!

    Jag är nyfiken på det här med spådamer - sant eller inte.
    Vill väldigt gärna testa.

    Är det någon som har någon erfarenhet av träff/samtal med en spådam/spåman?
    Har nån träffat eller haft ett samtal med spådam och hur gick ni tillväga isåfall?

    Att gå till en spådam och träffas face to face vet jag inte riktigt hur man går tillväga för att hitta, tips?
    Har övervägt att ringa till någon linje - billigaste jag har hittar var 15 kr inne på https://www.xn--sptele-jua.se/ . men har inte bestämt mig.
    Nån som har testat att ringa in till en linje, hur var det isåfall, får man nån "connection" över telefon?


  2. 1
    spådamer, har ni testat? Hej!

    Jag är nyfiken på det här med spådamer - sant eller inte.
    Vill väldigt gärna testa.

    Är det någon som har någon erfarenhet av träff/samtal med en spådam/spåman?
    Har nån träffat eller haft ett samtal med spådam och hur gick ni tillväga isåfall?

    Att gå till en spådam och träffas face to face vet jag inte riktigt hur man går tillväga för att hitta, tips?
    Har övervägt att ringa till någon linje - billigaste jag har hittar var 15 kr inne på https://www.xn--sptele-jua.se/ . men har inte bestämt mig.
    Nån som har testat att ringa in till en linje, hur var det isåfall, får man nån "connection" över telefon?


  3. Medlem sedan
    Dec 2020
    #2
  4. 2
  5. Medlem sedan
    Jan 2021
    #3
    jag tror inte
  6. 3
    jag tror inte
  7. Medlem sedan
    Jun 2012
    #4
    Har varit i väg två gånger. Den ena var så bra och jag blev så tagen så jag storgrät när jag gick därifrån.
    Hon pratade om långt bak i tiden och nutid,
    Allt spelades in , men hittar inte kasettbandet ...vet inte om det är meningen..
    Detta var längesen.
  8. 4
    Har varit i väg två gånger. Den ena var så bra och jag blev så tagen så jag storgrät när jag gick därifrån.
    Hon pratade om långt bak i tiden och nutid,
    Allt spelades in , men hittar inte kasettbandet ...vet inte om det är meningen..
    Detta var längesen.
  9. Medlem sedan
    Feb 2015
    #5
    Det fungerar inte och de är en bunt ljugisar med len tunga. Inget att slösa pengar på!
  10. 5
    Det fungerar inte och de är en bunt ljugisar med len tunga. Inget att slösa pengar på!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar