Förskolan PALETTEN (färgargårdstorget)??
Barn som yrke
  1. Medlem sedan
    Dec 2021
    #1

    Förskolan PALETTEN (färgargårdstorget)??

    Någon som vet något om förskolan Paletten, som ligger på färgargårdstorget (mellan Södermalm och Sofia) ? (Sthlm)
    Sonen har fått plats där och jag känner mig lite osäker på pedagogerna. Noterat att barn lämnas själva ute på deras innergård.. var där en månad sen med sonen och lekte där vid deras gård (vi bor nära) och där vi var i 40 min och barn från paletten lekte helt själva. Kanske en ”skitsak” för många men inte för mig då min son lätt kan springa iväg.
    Skulle därför vilja höra med någon annan hur det är där?
    Skulle vara väldigt uppskattat 🙏
  2. 1
    Förskolan PALETTEN (färgargårdstorget)?? Någon som vet något om förskolan Paletten, som ligger på färgargårdstorget (mellan Södermalm och Sofia) ? (Sthlm)
    Sonen har fått plats där och jag känner mig lite osäker på pedagogerna. Noterat att barn lämnas själva ute på deras innergård.. var där en månad sen med sonen och lekte där vid deras gård (vi bor nära) och där vi var i 40 min och barn från paletten lekte helt själva. Kanske en ”skitsak” för många men inte för mig då min son lätt kan springa iväg.
    Skulle därför vilja höra med någon annan hur det är där?
    Skulle vara väldigt uppskattat 🙏
  3. Medlem sedan
    Dec 2023
    #2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar