Plocka hundbajs på sin egna tomt
Hem & fritid
  1. Anonym
    #1

    Plocka hundbajs på sin egna tomt

    Har haft god kontakt med alla grannarna förut men helt plötsligt så är jag ute på morgonen och plockar hundbajs i min trädgård & grannen kommer utspringandes och skriker att jag får minsann inte gå där och plocka för hon äter faktiskt frukost. Jag kan väl tycka att om hon äcklas så mycket av det så kanske hon inte måste stirra in i min trädgård, för städa får man väl ändå lov att göra när man vill? Nu har detta hänt flera gånger & jag behöver min morgonrutin. Att jag ska behöva anpassa när jag plockar hundskit efter hennes krav eller få utskällningar & sura miner varje dag är ju inte helt rätt.
    Vad hade ni gjort i min sits?
  2. 1
    Plocka hundbajs på sin egna tomt Har haft god kontakt med alla grannarna förut men helt plötsligt så är jag ute på morgonen och plockar hundbajs i min trädgård & grannen kommer utspringandes och skriker att jag får minsann inte gå där och plocka för hon äter faktiskt frukost. Jag kan väl tycka att om hon äcklas så mycket av det så kanske hon inte måste stirra in i min trädgård, för städa får man väl ändå lov att göra när man vill? Nu har detta hänt flera gånger & jag behöver min morgonrutin. Att jag ska behöva anpassa när jag plockar hundskit efter hennes krav eller få utskällningar & sura miner varje dag är ju inte helt rätt.
    Vad hade ni gjort i min sits?
  3. Medlem sedan
    Feb 2022
    #2
    Herregud, det är din trädgård. Passar det inte så får hon flytta. Du har rätt att göra att göra vad du vill på din trädgård.

    /Rasmus
    www.sverigesfastighetskonsult. se
  4. 2
    Herregud, det är din trädgård. Passar det inte så får hon flytta. Du har rätt att göra att göra vad du vill på din trädgård.

    /Rasmus
    www.sverigesfastighetskonsult. se
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar