Är jag gravid eller inbilla jag mig?HELP
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2022
    #1

    Är jag gravid eller inbilla jag mig?HELP

    God kväll. Jag sitter och är super förvirrad.
    för 4 dagar sedan ( BIM -6) tog jag ett gravid test (rfsu)

    jag och sambon ha försökt bli gravida nu i snart 2 år och har tagit test varje måndad och aldrig varit ett synligt streck NÅNSIN förens nu då och jag visade sambon och han såg strecket själv!

    Jag har tagit test nu i 5 dagar (skäms gör jag men jag vet inte vad jag ska tro och vill bara att detta är sant!)
    varje dag nu har det varit svaga streck, mer synliga och andra dagen mindre synliga men det finns där!

    I förrgår var de mer ett starkt ( morgon urin )
    igår tog jag på eftermiddagen, fick svagt streck då också men nu till de dumma.. när jag tagit ett CB ( på eftermiddagen) så är det negativt.. ska ha bim nu på måndag..

    våga inte hoppas eller tro på något om jag är gravid eller inte..
    är EXTREMT trött är det ända och är kissnödig ofta och kan knappt hålla mig men tycker det är för tidigt och känna det?
    snälla hjälp mig om vad jag ska tro..
    KRAM!
  2. 1
    Är jag gravid eller inbilla jag mig?HELP God kväll. Jag sitter och är super förvirrad.
    för 4 dagar sedan ( BIM -6) tog jag ett gravid test (rfsu)

    jag och sambon ha försökt bli gravida nu i snart 2 år och har tagit test varje måndad och aldrig varit ett synligt streck NÅNSIN förens nu då och jag visade sambon och han såg strecket själv!

    Jag har tagit test nu i 5 dagar (skäms gör jag men jag vet inte vad jag ska tro och vill bara att detta är sant!)
    varje dag nu har det varit svaga streck, mer synliga och andra dagen mindre synliga men det finns där!

    I förrgår var de mer ett starkt ( morgon urin )
    igår tog jag på eftermiddagen, fick svagt streck då också men nu till de dumma.. när jag tagit ett CB ( på eftermiddagen) så är det negativt.. ska ha bim nu på måndag..

    våga inte hoppas eller tro på något om jag är gravid eller inte..
    är EXTREMT trött är det ända och är kissnödig ofta och kan knappt hålla mig men tycker det är för tidigt och känna det?
    snälla hjälp mig om vad jag ska tro..
    KRAM!
  3. Medlem sedan
    Apr 2022
    #2
    Någon som varit i samma?
  4. 2
    Någon som varit i samma?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar