Säkerhets skena för säng
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2022
    #1

    Säkerhets skena för säng

    Hejsan. Mitt lilla bustroll är snart 3 år och ska flytta över våran gamla säng från spjälsängen. Jag försöker nu hitta något som man kan köpa och skruva fast i den gamla sängen så hon ej ramlar ut. Fins det någon som har erfarenhet av detta eller vet vart man ska kolla för att hitta en extern skydd skena eller liknande, hoppas på att någon vet
    Mvh Jonatan
  2. 1
    Säkerhets skena för säng Hejsan. Mitt lilla bustroll är snart 3 år och ska flytta över våran gamla säng från spjälsängen. Jag försöker nu hitta något som man kan köpa och skruva fast i den gamla sängen så hon ej ramlar ut. Fins det någon som har erfarenhet av detta eller vet vart man ska kolla för att hitta en extern skydd skena eller liknande, hoppas på att någon vet
    Mvh Jonatan
  3. Medlem sedan
    Jul 2022
    #2
    Hi
    köpa den lilla hennes egen säng. Jag vet av erfarenhet att då är det svårt att byta ut sitt barn till sitt eget. Kolla utbudet wnm-group, de har bra sängar för barn.
  4. 2
    Hi
    köpa den lilla hennes egen säng. Jag vet av erfarenhet att då är det svårt att byta ut sitt barn till sitt eget. Kolla utbudet wnm-group, de har bra sängar för barn.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar