Var hittar man en bra målare i Stockholm
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2024

Var hittar man en bra målare i Stockholm

Hej vänner, vi har flyttat till Stockholm och funderar på att renovera vår lägenhet. Vi vill fräscha upp väggarna, men har inte haft någon tur med målare ännu. Kan någon rekommendera en pålitlig målare? Jag kommer att vara tacksam för alla rekommendationer!
  2. 1
    Var hittar man en bra målare i Stockholm Hej vänner, vi har flyttat till Stockholm och funderar på att renovera vår lägenhet. Vi vill fräscha upp väggarna, men har inte haft någon tur med målare ännu. Kan någon rekommendera en pålitlig målare? Jag kommer att vara tacksam för alla rekommendationer!
  3. Medlem sedan
    Sep 2024
    Hej, om du behöver en pålitlig Målare Stockholm kan jag rekommendera dig att titta på Trexabmaleri.se. De har ett team av erfarna proffs som gör både interiör- och exteriörarbete. Vi anlitade dem nyligen själva för att måla vår lägenhet och var nöjda med kvaliteten och snabbheten i arbetet. Dessutom kan du få en konsultation och diskutera kostnaden för projektet med dem direkt. Hoppas detta hjälper!
  4. 2
    Hej, om du behöver en pålitlig Målare Stockholm kan jag rekommendera dig att titta på Trexabmaleri.se. De har ett team av erfarna proffs som gör både interiör- och exteriörarbete. Vi anlitade dem nyligen själva för att måla vår lägenhet och var nöjda med kvaliteten och snabbheten i arbetet. Dessutom kan du få en konsultation och diskutera kostnaden för projektet med dem direkt. Hoppas detta hjälper!
  5. Medlem sedan
    Oct 2024
    Hej! Jag rekommenderar att du uppmärksammar lokala rekommendationer och recensioner. Ofta kan vänner rekommendera någon som redan har gjort liknande arbete. Det är också värt att kolla in lokala sociala mediegrupper – det finns mycket användbar information där. Glöm inte att diskutera detaljerna om jobbet och priser innan du börjar. Lycka till med renoveringen!
  6. 3
    Hej! Jag rekommenderar att du uppmärksammar lokala rekommendationer och recensioner. Ofta kan vänner rekommendera någon som redan har gjort liknande arbete. Det är också värt att kolla in lokala sociala mediegrupper – det finns mycket användbar information där. Glöm inte att diskutera detaljerna om jobbet och priser innan du börjar. Lycka till med renoveringen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar