Hon gjorde slut och hittade på att jag skulle varit otrogen (har INTE varit otrogen!). Direkt efter började hon knu**a runt, det var bara en vän sa hon, ändrade sig efter ett tag och sa det bara var sex. 2 veckor senare var det en ny kille. Seriöst sa hon. Jag startade varannan vecka pga att jag inte träffade barnet mer än ca 10 timmar/vecka. Mamman var föräldraledig.
Båda killar hade träffat vårt barn meddelade hon. Jag blev så besviken att hon inte kunde sätta gränser. I samband med detta blockade hon alla personer från min sida på fb och insta. Min familj ville bara se vårt barn och vad barnet gjorde på hennes barnvecka. Barnsligt att blocka tkr jag.
Tiden gick (5 år) Jag träffade en ny och meddelade detta till mitt ex ENDAST för vi har barn ihop och barnet kommer träffa min kvinna väldigt ofta. Exet började köra förbi mitt hus och blockade mig på fb(såklart).
Varför gjorde hon så? Svartsjuk?
1
Barnsligt beteende Hon gjorde slut och hittade på att jag skulle varit otrogen (har INTE varit otrogen!). Direkt efter började hon knu**a runt, det var bara en vän sa hon, ändrade sig efter ett tag och sa det bara var sex. 2 veckor senare var det en ny kille. Seriöst sa hon. Jag startade varannan vecka pga att jag inte träffade barnet mer än ca 10 timmar/vecka. Mamman var föräldraledig.
Båda killar hade träffat vårt barn meddelade hon. Jag blev så besviken att hon inte kunde sätta gränser. I samband med detta blockade hon alla personer från min sida på fb och insta. Min familj ville bara se vårt barn och vad barnet gjorde på hennes barnvecka. Barnsligt att blocka tkr jag.
Tiden gick (5 år) Jag träffade en ny och meddelade detta till mitt ex ENDAST för vi har barn ihop och barnet kommer träffa min kvinna väldigt ofta. Exet började köra förbi mitt hus och blockade mig på fb(såklart).
Varför gjorde hon så? Svartsjuk?
Kära besökare.
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.