Så kul att
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Så kul att

    sitta och läsa här, för att exakt ett år sen fick jag reda på att jag var gravid med lillkillen som är 2 månader och 8 dagar gammal. Början nästan grina när jag läser här, det var ju typ igår jag testade possitivt ju. Men för mig blev det ingen juli bebis, utan an augusti, Benjamin trivdes i magen *L* Lycka till ni alla....
  2. 1
    Så kul att sitta och läsa här, för att exakt ett år sen fick jag reda på att jag var gravid med lillkillen som är 2 månader och 8 dagar gammal. Början nästan grina när jag läser här, det var ju typ igår jag testade possitivt ju. Men för mig blev det ingen juli bebis, utan an augusti, Benjamin trivdes i magen *L* Lycka till ni alla....
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    Haha

    ammningshjärna, menade så klarat att jag blev gravid nu för exakt 1 år sen, inte att jag fick reda på det...HAHAHA, trött är man oxå....
  4. 2
    Haha ammningshjärna, menade så klarat att jag blev gravid nu för exakt 1 år sen, inte att jag fick reda på det...HAHAHA, trött är man oxå....
  5. Anonym
    #3
    hhhh
  6. 3
    hhhh
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar