GBG träff kanske oxå då???
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    GBG träff kanske oxå då???

    Ska vi göra ett nytt försök att träffas??? Nu när du Catharina kommit hem så kanske vi kan försöka få till ett datum som passar för de flesta av oss iaf...vad tror ni???
    jag kan närsom nästan...
  2. 1
    GBG träff kanske oxå då??? Ska vi göra ett nytt försök att träffas??? Nu när du Catharina kommit hem så kanske vi kan försöka få till ett datum som passar för de flesta av oss iaf...vad tror ni???
    jag kan närsom nästan...
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Låter trevligt!

    Hoppas det går att få till nåt bra datum :)
  4. 2
    Låter trevligt! Hoppas det går att få till nåt bra datum :)
  5. Labolina
    #3

    Gärna

    Har lite svårt att komma ifrån men någon gång skall man väl kunna. Jobbar och kan tidigast vardagar 15.00 - men då är sonen (som tycker om att fika) med...
  6. 3
    Gärna Har lite svårt att komma ifrån men någon gång skall man väl kunna. Jobbar och kan tidigast vardagar 15.00 - men då är sonen (som tycker om att fika) med...
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4

    självklart ...

    ...kan din son följa med isf...kan ju hända att vi e fler som behöver ta med oss syskon...
  8. 4
    självklart ... ...kan din son följa med isf...kan ju hända att vi e fler som behöver ta med oss syskon...
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Jag kan i stort sett när som helst

    fast kanske inte runt 16, i alla fall inte utan barn.
    Kom med förslag Sarah så får vi se vad som passar bäst.
    Har du kollat akupunktur förresten? jag var på min fjärde benandling idag och det funkar verkligen superbra. Mer nålar åt folket:)
  10. 5
    Jag kan i stort sett när som helst fast kanske inte runt 16, i alla fall inte utan barn.
    Kom med förslag Sarah så får vi se vad som passar bäst.
    Har du kollat akupunktur förresten? jag var på min fjärde benandling idag och det funkar verkligen superbra. Mer nålar åt folket:)
  11. Medlem sedan
    Jul 2005
    #6

    hej hej...

    Nä,jag har inte provat akupunktur ännu,min läkare vill att jag väntar ett tag med det till december av nån anledning...
    Vad skönt för dig att det fungerar, än så länge klarar jag mig hyfsat bra med tens,men smärtan i framfogeen blir värre...ska kolla upp en tid så återkommer jag.
    kram
  12. 6
    hej hej... Nä,jag har inte provat akupunktur ännu,min läkare vill att jag väntar ett tag med det till december av nån anledning...
    Vad skönt för dig att det fungerar, än så länge klarar jag mig hyfsat bra med tens,men smärtan i framfogeen blir värre...ska kolla upp en tid så återkommer jag.
    kram

Liknande trådar

  1. kanske dags för en 08 träff?
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 16:33
  2. Kanske kanske blev ett + idag!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 11:45
  3. En träff kanske?
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 16:51
  4. En träff kanske?
    By Geo75 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 20:37
  5. Kanske, kanske kommer han snart
    By _Diana_ in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar