ont i lederna?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    ont i lederna?

    Har haft mer eller mindre ont i mina leder efter graviditeten förra året och har äntligen gjort slag i saken och beställt tid för läkarundersökning.

    Men nu är värken borta!!Svullnaden är kvar men lederna är inte lls så stela som de varit i 1 års tid nu.

    Köpte en burk fiskoljekapslar som jag ätit i en veckas tid och det var i samband med att jag började äta dem som värken försvann huxflux.

    Kan fiskolja vara SÅ effektiv eller råkar det sej bara att värken är borta?? ( Skulle ju tycka det vore \"bättre\" om värken fanns kvar då jag ska till läkare enkoms för det....)
  2. 1
    ont i lederna? Har haft mer eller mindre ont i mina leder efter graviditeten förra året och har äntligen gjort slag i saken och beställt tid för läkarundersökning.

    Men nu är värken borta!!Svullnaden är kvar men lederna är inte lls så stela som de varit i 1 års tid nu.

    Köpte en burk fiskoljekapslar som jag ätit i en veckas tid och det var i samband med att jag började äta dem som värken försvann huxflux.

    Kan fiskolja vara SÅ effektiv eller råkar det sej bara att värken är borta?? ( Skulle ju tycka det vore \"bättre\" om värken fanns kvar då jag ska till läkare enkoms för det....)
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Äter fiskoljekapslar...

    ... efter att min reumatiska moster rekommenderade dem, hon äter dem för att minska värken i lederna, och de funkade på mig! Har dragits med värk sedan min tid som brevbärare i ur och skur, men har äntligen blivit av med det mesta :)
  4. 2
    Äter fiskoljekapslar... ... efter att min reumatiska moster rekommenderade dem, hon äter dem för att minska värken i lederna, och de funkade på mig! Har dragits med värk sedan min tid som brevbärare i ur och skur, men har äntligen blivit av med det mesta :)

Liknande trådar

  1. Ont i lederna
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-25, 10:34
  2. Ont i lederna
    By ~~Linda~~ in forum Gravidsnack
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 15:02
  3. Ont i lederna
    By MissQ in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 13:24
  4. Ont i lederna!
    By London katten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:03
  5. Ont i lederna?
    By Petra m ängeln Nelly in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar