Diffus knöl/svullnad under huden
Kropp & hälsa
  1. J
    #1

    Diffus knöl/svullnad under huden

    I förrgår upptäckte jag att jag har som en slags liten \"svullnad\" undefär 10 cm under mitt högra bröst, på revbenen alltså. Den är kanske som en 50-öring/enkrona i storlek och ömmar inte. Den syns inte på huden och är flyttbar, dvs den glider undan när man känner på den. Känns nästan som om en svullen körtel eller nått och man kan få leta lite innan man hittar den igen. Någon som varit med om något likande? Har inga besvär i övrigt.
  2. 1
    Diffus knöl/svullnad under huden I förrgår upptäckte jag att jag har som en slags liten \"svullnad\" undefär 10 cm under mitt högra bröst, på revbenen alltså. Den är kanske som en 50-öring/enkrona i storlek och ömmar inte. Den syns inte på huden och är flyttbar, dvs den glider undan när man känner på den. Känns nästan som om en svullen körtel eller nått och man kan få leta lite innan man hittar den igen. Någon som varit med om något likande? Har inga besvär i övrigt.
  3. MariaX
    #2

    Låter som ...

    fett tycker jag. Kanske en liten fettknöl? Du kanske tom har fler om du letar lite? Låter ju inte farligt men låt en läkare titta på den om du är orolig.
  4. 2
    Låter som ... fett tycker jag. Kanske en liten fettknöl? Du kanske tom har fler om du letar lite? Låter ju inte farligt men låt en läkare titta på den om du är orolig.

Liknande trådar

  1. Diffus ömhet i magen
    By Anna74__ in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-16, 11:40
  2. Öm svullnad under tån?
    By DreamingNeko in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 16:55
  3. Diffus smärta i vänster bröst...?
    By anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 11:15
  4. Om svullnad..
    By Hoppas på svar in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 10:39
  5. Svullnad
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar