Hej på er
Skolbarn
  1. Kicki
    #1

    Hej på er

    första gången jag är här. Har tre barn med många läxor. Fick ett bra tips av mellansonens fröken i engelska. Glosprogram som man kan ladda ner gratis. Glosis6 heter det. Alla tre barnen använder detta funkar även till andra språk.
    www.ssw.nu
    Hoppas att det faller någon i smaken och underlättar läxtragglandet, finns flera att välja på!
  2. 1
    Hej på er första gången jag är här. Har tre barn med många läxor. Fick ett bra tips av mellansonens fröken i engelska. Glosprogram som man kan ladda ner gratis. Glosis6 heter det. Alla tre barnen använder detta funkar även till andra språk.
    www.ssw.nu
    Hoppas att det faller någon i smaken och underlättar läxtragglandet, finns flera att välja på!
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Tack för det...

    var på utvecklingssamtal i fredags och då pratade vi om glosprogramm. Trodde jag skulle behöva betala massor för ett.
  4. 2
    Tack för det... var på utvecklingssamtal i fredags och då pratade vi om glosprogramm. Trodde jag skulle behöva betala massor för ett.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar