I maj...
Planera för barn
  1. Mirnic
    #1

    I maj...

    ...är det dags att köra igång, då blir det lagom tills jag är klar med utbildningen... Längtar juh!!
  2. 1
    I maj... ...är det dags att köra igång, då blir det lagom tills jag är klar med utbildningen... Längtar juh!!
  3. sugen på bebis
    #2

    Jag också!

    Vi ska köra igång i april eller maj... Fantasierna snurrar på högvarv fast det är ett halvår kvar - minst :)

    Jag försöker dock använda tiden till att \"studera\" när jag har ägglossning osv, allt för att försöka pricka in en fullträff så fort som möjligt när vi börjar skjuta skarpt :)
  4. 2
    Jag också! Vi ska köra igång i april eller maj... Fantasierna snurrar på högvarv fast det är ett halvår kvar - minst :)

    Jag försöker dock använda tiden till att \"studera\" när jag har ägglossning osv, allt för att försöka pricka in en fullträff så fort som möjligt när vi börjar skjuta skarpt :)
  5. Mirnic
    #3

    Kul!

    Kul med någon att kanske tajma med. Vi får väl se vad framtiden har att utvisa... :)
  6. 3
    Kul! Kul med någon att kanske tajma med. Vi får väl se vad framtiden har att utvisa... :)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar