Nu är det defenitivt över!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Nu är det defenitivt över!

    När jag var på toa efter lunch så kom det ut vävnad och en nästan svart klump. Har börjat blöda ordentligt nu. Känner mig helt tom. Förstår inte hur jag ska orka ta nästa andetag..Livet känns så fruktansvärt orättvist! Önskar att jag en dag får lite mer ljus i mitt liv, men idag känns det bara svart! Måste sluta nu, ser inte vad jag själv skriver!

    Tack för att ni finns! Saknar min bebis i magen!

    Kram Calla
  2. 1
    Nu är det defenitivt över! När jag var på toa efter lunch så kom det ut vävnad och en nästan svart klump. Har börjat blöda ordentligt nu. Känner mig helt tom. Förstår inte hur jag ska orka ta nästa andetag..Livet känns så fruktansvärt orättvist! Önskar att jag en dag får lite mer ljus i mitt liv, men idag känns det bara svart! Måste sluta nu, ser inte vad jag själv skriver!

    Tack för att ni finns! Saknar min bebis i magen!

    Kram Calla
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Nej!

    Fy vad tråkigt att höra! Du har all min empati, hoppas du snart mår bättre och får kraft att gå vidare! Kramar
  4. 2
    Nej! Fy vad tråkigt att höra! Du har all min empati, hoppas du snart mår bättre och får kraft att gå vidare! Kramar
  5. Tinselflickan
    #3

    Gumman!

    Nej vad tråkigt. Har inga tröstande ord att ge. Men skickar många varma tankar åt ert håll.

    *kram*
  6. 3
    Gumman! Nej vad tråkigt. Har inga tröstande ord att ge. Men skickar många varma tankar åt ert håll.

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Hemskt tråkigt!

    Har följt ditt tredje försök och hoppats så för dig, men inte skrivit något (har själv varit lite sänkt).

    Jag hoppas verkligen att du orkar komma igen och inte ger upp än! Faktiskt så är det ju \"bara\" 75% som statistiskt sett har lyckats efter tre försök.

    Jag tror att livet snart vänder för dig! Varför skulle det inte fästa snart? Äggkvaliteten måste ju vara bra när du är så ung.

    Många kramar!
  8. 4
    Hemskt tråkigt! Har följt ditt tredje försök och hoppats så för dig, men inte skrivit något (har själv varit lite sänkt).

    Jag hoppas verkligen att du orkar komma igen och inte ger upp än! Faktiskt så är det ju \"bara\" 75% som statistiskt sett har lyckats efter tre försök.

    Jag tror att livet snart vänder för dig! Varför skulle det inte fästa snart? Äggkvaliteten måste ju vara bra när du är så ung.

    Många kramar!
  9. Akkis /KIna
    #5

    Vännen då..

    .... vet inte vad jag ska säja..
    Kramar dig bara... tänker på er så mycke....

    Kram
  10. 5
    Vännen då.. .... vet inte vad jag ska säja..
    Kramar dig bara... tänker på er så mycke....

    Kram
  11. Lycka68
    #6

    En varm kram

    Calla,

    Inget jag kan skriva tröstar oc hjag skickar därför e nvarm stor kram. Tänker på dig. TA dig tid att våga sörja!

    Lycka68
  12. 6
    En varm kram Calla,

    Inget jag kan skriva tröstar oc hjag skickar därför e nvarm stor kram. Tänker på dig. TA dig tid att våga sörja!

    Lycka68
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7

    Nej!!

    Sånt här ska ju inte få hända...

    Kram
  14. 7
    Nej!! Sånt här ska ju inte få hända...

    Kram
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    Nej!

    Nej nej nej vad ledsen jag blir!
    Fy, så skulle det ju inte alls gå!

    Gumman, önskar det fanns något jag kunde säga eller göra! Massor av kramar ger jag dig iaf!!
  16. 8
    Nej! Nej nej nej vad ledsen jag blir!
    Fy, så skulle det ju inte alls gå!

    Gumman, önskar det fanns något jag kunde säga eller göra! Massor av kramar ger jag dig iaf!!
  17. Anonym
    #9

    En stor kram

    Vad tråkigt att det blev såhär. Livet är bra orättvist ibland.

    Många kramar
  18. 9
    En stor kram Vad tråkigt att det blev såhär. Livet är bra orättvist ibland.

    Många kramar
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10

    Tack!

    Den fina omtanken värmer! Det känns faktiskt redan mycket bättre! Men, jag har en förmåga att stänga av det jobbiga och bara köra på, men jag och maken har faktiskt bestämt oss för att innan vi gör ett nytt försök måste vi må bra igen, så det blir en Time Out, sen hur lång den blir det får tiden utvisa!

    Kram kram
  20. 10
    Tack! Den fina omtanken värmer! Det känns faktiskt redan mycket bättre! Men, jag har en förmåga att stänga av det jobbiga och bara köra på, men jag och maken har faktiskt bestämt oss för att innan vi gör ett nytt försök måste vi må bra igen, så det blir en Time Out, sen hur lång den blir det får tiden utvisa!

    Kram kram
  21. Medlem sedan
    Sep 2001
    #11

    Även om..

    ..det inte finns några specifika ord att skriva som tröstar så finner jag en hel del tröst i den värme och omtanke som du skänker i ditt inlägg! Stödet här inne betyder mycket!

    Kram och lycka till nu!
  22. 11
    Även om.. ..det inte finns några specifika ord att skriva som tröstar så finner jag en hel del tröst i den värme och omtanke som du skänker i ditt inlägg! Stödet här inne betyder mycket!

    Kram och lycka till nu!
  23. Medlem sedan
    Sep 2001
    #12

    Hej hej!

    Tack för att du hoppats på vårt tredje försök, det värmer! Jag förstår om du inte orkat skriva, med tanke på din resa! Du ska veta att jag grät av lycka när jag såg att dina tappra försök äntligen hade lyckats! Du har kämpat så tappert! Är så ledsen för att er lycka inte fick bestå! Jag tänker mycket på dig ska du veta!

    Tyvärr hoppas jag inte så mycket på mina ägg då kvaliteten på dem inte verkar vara så bra, vi får ut relativt många ägg, som blir bra befruktade, men sen utvecklar de sig inte som de ska..första gången fick vi ju tillbaka två sämre ägg, och de andra två gångerna har vi ju iofs fått tillbaka ett toppägg, men dessvärre inget till frysen! Men skam den som ger sig, eller vad säger du?

    Tack för ditt inlägg! Det betyder mycket för mig!

    Många varma kramar till dig!
  24. 12
    Hej hej! Tack för att du hoppats på vårt tredje försök, det värmer! Jag förstår om du inte orkat skriva, med tanke på din resa! Du ska veta att jag grät av lycka när jag såg att dina tappra försök äntligen hade lyckats! Du har kämpat så tappert! Är så ledsen för att er lycka inte fick bestå! Jag tänker mycket på dig ska du veta!

    Tyvärr hoppas jag inte så mycket på mina ägg då kvaliteten på dem inte verkar vara så bra, vi får ut relativt många ägg, som blir bra befruktade, men sen utvecklar de sig inte som de ska..första gången fick vi ju tillbaka två sämre ägg, och de andra två gångerna har vi ju iofs fått tillbaka ett toppägg, men dessvärre inget till frysen! Men skam den som ger sig, eller vad säger du?

    Tack för ditt inlägg! Det betyder mycket för mig!

    Många varma kramar till dig!
  25. Medlem sedan
    Sep 2001
    #13

    Jag vet ju..

    ..att det inte finns så mycket man kan säga i sådana här lägen, omtanken värmer otroligt mycket!

    Många kramar!
  26. 13
    Jag vet ju.. ..att det inte finns så mycket man kan säga i sådana här lägen, omtanken värmer otroligt mycket!

    Många kramar!
  27. Medlem sedan
    Sep 2001
    #14

    Det du skriver..

    ..värmer och tröstar, kanske inte orden, men omtanken! Tack för den stora varma kramen!

    Jag vet att jag måste försöka sörja, men jag är så rädd att om jag släpper kontrollen att jag ska falla helt!

    Många kramar!
  28. 14
    Det du skriver.. ..värmer och tröstar, kanske inte orden, men omtanken! Tack för den stora varma kramen!

    Jag vet att jag måste försöka sörja, men jag är så rädd att om jag släpper kontrollen att jag ska falla helt!

    Många kramar!
  29. Medlem sedan
    Sep 2001
    #15

    Tyvärr

    är det just sånt här som händer, men det känns så fruktansvärt orättvist! Tack för omtanken!

    Kram!
  30. 15
    Tyvärr är det just sånt här som händer, men det känns så fruktansvärt orättvist! Tack för omtanken!

    Kram!
  31. Medlem sedan
    Sep 2001
    #16

    Du har gjort något!

    Tack för omtanken! Du anar inte vad den värmer:o)

    Ville inte heller att det skulle gå så här, vill inte att någon ska behöva ha det jobbigt! Men när vi har det tufft är det skönt att känna värme och omtanke!

    Kram och lycka till med magen!
  32. 16
    Du har gjort något! Tack för omtanken! Du anar inte vad den värmer:o)

    Ville inte heller att det skulle gå så här, vill inte att någon ska behöva ha det jobbigt! Men när vi har det tufft är det skönt att känna värme och omtanke!

    Kram och lycka till med magen!
  33. Medlem sedan
    Sep 2001
    #17

    Det är..

    ..jätte tråkigt! Tack för omtanken!

    Kram!
  34. 17
    Det är.. ..jätte tråkigt! Tack för omtanken!

    Kram!
  35. Ako med Marcus
    #18

    Usch och fy

    Det är så fruktansvärt orättvist att vi som måste kämpa så för att bli gravida inte blir \"vaccinerade\" mot missfall. Naturen har gjort två stora blunders här. Kramar om och skickar mina allra varmaste tankar. Kram
  36. 18
    Usch och fy Det är så fruktansvärt orättvist att vi som måste kämpa så för att bli gravida inte blir \"vaccinerade\" mot missfall. Naturen har gjort två stora blunders här. Kramar om och skickar mina allra varmaste tankar. Kram
  37. Medlem sedan
    Dec 2001
    #19

    Nej men neeeeeeeeeej..?!!

    Sitter här och är alldeles paff.. NEEEEEEEJ!!
    Skit också, rent ut sagt! F-n vad livet är orättvist! :´-(
    Jättetråkigt och ledsamt att komma in och läsa detta, gumman.. *kramar om*

    Jag gråter med dig och ger en stor varm kram!!
  38. 19
    Nej men neeeeeeeeeej..?!! Sitter här och är alldeles paff.. NEEEEEEEJ!!
    Skit också, rent ut sagt! F-n vad livet är orättvist! :´-(
    Jättetråkigt och ledsamt att komma in och läsa detta, gumman.. *kramar om*

    Jag gråter med dig och ger en stor varm kram!!

Liknande trådar

  1. NU är det över!
    By anonymt namn in forum Styvfamiljer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 19:42
  2. Äl är defenitivt över.....
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 22:02
  3. Gå över en gång = alltid gå över?
    By espinoza m 4 in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 20:10
  4. Nu är det defenitivt
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 14:44
  5. Nu är det över....
    By kajo27 in forum Abort
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar