Dotter bråkar med sin kille
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Dotter bråkar med sin kille

    min 15 åriga tjej har haft sällskap med en kille i snart ett år. Nu börjar det nog, tyvärr, knaka i fogarna. Hon är ledsen mycket och säger att dom bråkar, vill inte berätta om vad. Jag blir så ledsen å hennes vägnar och biter mig själv i tungan hela tiden för att inte komma med någon mossig kommentar typ \"du har hela livet framför dig....\".
  2. 1
    Dotter bråkar med sin kille min 15 åriga tjej har haft sällskap med en kille i snart ett år. Nu börjar det nog, tyvärr, knaka i fogarna. Hon är ledsen mycket och säger att dom bråkar, vill inte berätta om vad. Jag blir så ledsen å hennes vägnar och biter mig själv i tungan hela tiden för att inte komma med någon mossig kommentar typ \"du har hela livet framför dig....\".
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Ja det är ju inte roligt för henne

    Men jag förstår att du får bita dig i tungan...
    Hoppas det snart löser sig på det ena eller andra sättet. När man grälar med sin kärlek i den åldern så är det ju verkligen på liv och död.

    Fast något som händer i alla åldrar, är ju att man \"växer ifrån\" varandra, eller utvecklas åt olika håll. Kanske ta ett snack runt olikheter som har hänt under året som gått? Om hon är mottaglig förstås.
  4. 2
    Ja det är ju inte roligt för henne Men jag förstår att du får bita dig i tungan...
    Hoppas det snart löser sig på det ena eller andra sättet. När man grälar med sin kärlek i den åldern så är det ju verkligen på liv och död.

    Fast något som händer i alla åldrar, är ju att man \"växer ifrån\" varandra, eller utvecklas åt olika håll. Kanske ta ett snack runt olikheter som har hänt under året som gått? Om hon är mottaglig förstås.
  5. Pojkmorsan
    #3

    Bara lyssna

    Du gör nog rätt som biter dig i tungan. Det är väl det enda man kan göra. Lyssna och finnas till och inte komma med så många goda råd.
  6. 3
    Bara lyssna Du gör nog rätt som biter dig i tungan. Det är väl det enda man kan göra. Lyssna och finnas till och inte komma med så många goda råd.

Liknande trådar

  1. Vad de bråkar...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-07, 16:39
  2. bråkar bråkar....
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 20:41
  3. Du bråkar med mig,
    By Dagdrömmaren in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 21:31
  4. Min dotter vill vara kille
    By Kixet in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 13:02
  5. Min dotter vill vara kille!
    By Kixet in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar