Slutat med pillren...
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Slutat med pillren...

    Japp, idag tog jag mitt sista p-piller. Så nu börjar vi tillverkningen av vårat tredje barn =O)

    Nu en fråga...

    Kan man bli gravid på första försöket efter p-pillerstopp? eller tar det längre tid för pillren att sluta verka ?

    Men mina två flickor fick vi till det på andra försöket båda gångerna, men kan det möjligtvis gå på första oxå?

  2. 1
    Slutat med pillren... Japp, idag tog jag mitt sista p-piller. Så nu börjar vi tillverkningen av vårat tredje barn =O)

    Nu en fråga...

    Kan man bli gravid på första försöket efter p-pillerstopp? eller tar det längre tid för pillren att sluta verka ?

    Men mina två flickor fick vi till det på andra försöket båda gångerna, men kan det möjligtvis gå på första oxå?

  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Tillägg..

    Hur blir det med ÄL efter pillerstopp?
  4. 2
    Tillägg.. Hur blir det med ÄL efter pillerstopp?
  5. ellie
    #3

    min första månad utan p-piller nu

    och idag fick jag positivt på äl stickan alltså kan man ha äl direkt efter p.pillerstopp. Men jag har hört att det kan ta ett par månader oxå innan äl kommer igång.Hoppas bara att vi får till det nu då! lycka till du oxå :)
  6. 3
    min första månad utan p-piller nu och idag fick jag positivt på äl stickan alltså kan man ha äl direkt efter p.pillerstopp. Men jag har hört att det kan ta ett par månader oxå innan äl kommer igång.Hoppas bara att vi får till det nu då! lycka till du oxå :)
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    tack för svaret

    bra då vet jag att det kan gå iallafall, tack för svaret =O)
  8. 4
    tack för svaret bra då vet jag att det kan gå iallafall, tack för svaret =O)

Liknande trådar

  1. Slutar med pillren imorn!
    By ~Em~ in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 19:14
  2. Slutat med p-pillren runt 10 aug
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 19:54
  3. Vem var det med p-pillren i morse?
    By - Miko - in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 12:04
  4. Slutat mer pillren, dör av kåtslag!
    By Mamma Mia! in forum Sex & erotik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 07:32
  5. Vill inte ha p-pillren....
    By MESS in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 00:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar