K-spiral som stötts ut
Kropp & hälsa
  1. Superfertil snurrboll
    #1

    K-spiral som stötts ut

    I går hade jag värre mensvärk än vanligt och ut kom kopparspiralen som sattes in i somras :-P

    Vet någon vad detta beror på? Betyder det att k-spiral inte är ett lämpligt p-medel för oss? Eller kan det vara en engångsföreteelse och vara värt att testa på nytt?

    Trots skräckfilmsartade menstruationer har jag annars varit nöjd med spiralen och vill verkligen att det ska fungera, i synnerhet som jag har väldigt lätt att bli med barn och hormonpreparat är förbjudna p g a bröstcancer i familjen.
  2. 1
    K-spiral som stötts ut I går hade jag värre mensvärk än vanligt och ut kom kopparspiralen som sattes in i somras :-P

    Vet någon vad detta beror på? Betyder det att k-spiral inte är ett lämpligt p-medel för oss? Eller kan det vara en engångsföreteelse och vara värt att testa på nytt?

    Trots skräckfilmsartade menstruationer har jag annars varit nöjd med spiralen och vill verkligen att det ska fungera, i synnerhet som jag har väldigt lätt att bli med barn och hormonpreparat är förbjudna p g a bröstcancer i familjen.
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Prova...

    igen! Har du inte haft ont av den så finns det ju goda chanser att den får sitta kvar!

    Om den åker ut igen tycker jag kanske att du ska fundera över nåt annat...
  4. 2
    Prova... igen! Har du inte haft ont av den så finns det ju goda chanser att den får sitta kvar!

    Om den åker ut igen tycker jag kanske att du ska fundera över nåt annat...

Liknande trådar

  1. Spiral
    By anonymt namn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 22:06
  2. Ont av spiral?
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 19:41
  3. Spiral?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 14:19
  4. ta ut spiral?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 16:34
  5. Spiral
    By Jeany in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar