Spännande i dag :o)
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Spännande i dag :o)

    Ska till Sibyllekliniken i dag, känner mig så nervös.
    Blir lika glad oavsett om det visar sig vara en tjej eller kille, men det ska bli så kul att få veta vem som bor där inne i min mage *ler*
    Ska äta frukost och sedan lämna barnen på dagis och i skolan, sedan bär det av mot Stockholm C.
    Kikar in senare i dag och avslöjar om det är en kille/tjej.

    //Bella
  2. 1
    Spännande i dag :o) Ska till Sibyllekliniken i dag, känner mig så nervös.
    Blir lika glad oavsett om det visar sig vara en tjej eller kille, men det ska bli så kul att få veta vem som bor där inne i min mage *ler*
    Ska äta frukost och sedan lämna barnen på dagis och i skolan, sedan bär det av mot Stockholm C.
    Kikar in senare i dag och avslöjar om det är en kille/tjej.

    //Bella
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Oj vad spännande.........

    du får berätta sen hur det gick om du vill avslöja hemligheten. Här där jag bor behöver man inte göra ett speciellt könsul utan det berättar dem på det vanliga ul:et om man vill veta. Jag fick veta att jag väntar en tjej. Men det kanske du redan visste. ;-)
  4. 2
    Oj vad spännande......... du får berätta sen hur det gick om du vill avslöja hemligheten. Här där jag bor behöver man inte göra ett speciellt könsul utan det berättar dem på det vanliga ul:et om man vill veta. Jag fick veta att jag väntar en tjej. Men det kanske du redan visste. ;-)
  5. Agnest m 5 + bf 21/2
    #3

    På mig

    kunde de inte se 100% vad det var. Det lutar åt ett håll iaf. Men säker blir jag inte förrns förlossningen. Gjorde oxxå UL på USÖ.
  6. 3
    På mig kunde de inte se 100% vad det var. Det lutar åt ett håll iaf. Men säker blir jag inte förrns förlossningen. Gjorde oxxå UL på USÖ.
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Nej det är klart........

    när man gör Ul i v 16-18 så kan det ju ibland vara svårt att se. Och sen beror det på hur bebben ligger oxå. Men jag gjorde Ul i v 20 och barnmorskan hade inga tvivel att det var en tjej så jag är ganska säker. ;-)
  8. 4
    Nej det är klart........ när man gör Ul i v 16-18 så kan det ju ibland vara svårt att se. Och sen beror det på hur bebben ligger oxå. Men jag gjorde Ul i v 20 och barnmorskan hade inga tvivel att det var en tjej så jag är ganska säker. ;-)
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    vad kul...

    å lycka till,hoppas att denvill visa upp sig ordentligt...
    Här i GBG vill de inte göra köns-ul före man är i v 30-31 så jag får vänta några veckor till...bahhh...låååååång väntan..
  10. 5
    vad kul... å lycka till,hoppas att denvill visa upp sig ordentligt...
    Här i GBG vill de inte göra köns-ul före man är i v 30-31 så jag får vänta några veckor till...bahhh...låååååång väntan..
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6

    Jo, jag har läst

    att du väntar en tjej. Skoj.
    Här får man veta vid ordinarie ultraljudet oxå, men jag frågade inte då eftersom jag redan hade beställt tid på Sibyllekliniken. Tänkte att efter v. 24 så är det lättare att se och dessutom får man ultraljudet på video.
  12. 6
    Jo, jag har läst att du väntar en tjej. Skoj.
    Här får man veta vid ordinarie ultraljudet oxå, men jag frågade inte då eftersom jag redan hade beställt tid på Sibyllekliniken. Tänkte att efter v. 24 så är det lättare att se och dessutom får man ultraljudet på video.

Liknande trådar

  1. Spännande!
    By PetraR in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-23, 16:37
  2. Åh så spännande!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-21, 09:23
  3. Spännande!
    By Venus in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 17:53
  4. Spännande
    By Ullis77 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 11:07
  5. Oj vad spännande
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar