Bortkopplad ett tag....
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Bortkopplad ett tag....

    nu har vi ingen internet i lägenheten - egentligen skulle vi har flyttat i helgen men nu på lördag flyttar vi...
    Så vi har ingen internet för tillfälligt...får väl smita in här på jobbet...
    Allt väl med er???
    Kram från en trött 32-åring (fyllde 32 år igår, känns inte alls av det.....hmmmm)
  2. 1
    Bortkopplad ett tag.... nu har vi ingen internet i lägenheten - egentligen skulle vi har flyttat i helgen men nu på lördag flyttar vi...
    Så vi har ingen internet för tillfälligt...får väl smita in här på jobbet...
    Allt väl med er???
    Kram från en trött 32-åring (fyllde 32 år igår, känns inte alls av det.....hmmmm)
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Grattis!!!

    Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en helt underbar födelsedag!
    Kul att flytta! (Eller rättare sagt när det är klart....)Lycka till!
    Kraaaaaaam!
  4. 2
    Grattis!!! Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en helt underbar födelsedag!
    Kul att flytta! (Eller rättare sagt när det är klart....)Lycka till!
    Kraaaaaaam!
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Åh..........

    ett stort grattis i efterskott. 32 är väl ingen ålder själv är jag mycket äldre. Hela 33 år. ;-)
  6. 3
    Åh.......... ett stort grattis i efterskott. 32 är väl ingen ålder själv är jag mycket äldre. Hela 33 år. ;-)
  7. Malla med A
    #4

    Ett stort

    grattis i efterskott! 32 är väl ingen ålder? Själv är jag 39 och fyller 40 om 3½ månad.....
  8. 4
    Ett stort grattis i efterskott! 32 är väl ingen ålder? Själv är jag 39 och fyller 40 om 3½ månad.....
  9. Milla m M + bf 16/10 (+1 dag)
    #5

    Åh!!

    Glömde gå in här och gratulera dig igår (var för upptagen med att springa i trappor för att få igång förl..hihi)
    GRATTIS i efterskott!!!!!
    Lycka till med flytten nästa helg!
  10. 5
    Åh!! Glömde gå in här och gratulera dig igår (var för upptagen med att springa i trappor för att få igång förl..hihi)
    GRATTIS i efterskott!!!!!
    Lycka till med flytten nästa helg!
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    Ohhh...

    **GRATTIS**
    32 år... minns knappt... vad brukar man kunna \"känna av\" en sådan angenäm ålder *ler*
    Allt väl här! Ha det gott mitt i flytten!
  12. 6
    Ohhh... **GRATTIS**
    32 år... minns knappt... vad brukar man kunna \"känna av\" en sådan angenäm ålder *ler*
    Allt väl här! Ha det gott mitt i flytten!

Liknande trådar

  1. bortkopplad, bortkopplad och åter
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 18:04
  2. Bortkopplad!
    By Anna_72 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 17:32
  3. Utslängd inte bortkopplad
    By Anonym in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 21:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar