Milla med Matilda!!
_0402 Februaribarn
  1. Johanna med Julia & Ida
    #1

    Milla med Matilda!!

    Blev det ingen bebis på min födelsedag igår eller????
    Du kanske är på väg till BB...

    Overall, har jag köpt nu på Team Sportia, den hade kostat 599, nu 499...Men den är nog lite för stor..
    Just nu har Ida en stl 80, jättekonstiga overaller!!

    Ha en bra dag!!
  2. 1
    Milla med Matilda!! Blev det ingen bebis på min födelsedag igår eller????
    Du kanske är på väg till BB...

    Overall, har jag köpt nu på Team Sportia, den hade kostat 599, nu 499...Men den är nog lite för stor..
    Just nu har Ida en stl 80, jättekonstiga overaller!!

    Ha en bra dag!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Grattis till nya overallen......

    Simons overall är oxå i stl 80 och den är fortfarande stor. Det är en Reima Tec och dem är ju oxå kända för att vara stora i stl. Sen har jag köpt en Didriksson overall i stl 90 som är lite större än den han har. Ifall han inte kommer kunna ha Reiman hela vintern. Efter jul är det ju stört omöjligt att hitta några overaller man vill ha. ;-)
  4. 2
    Grattis till nya overallen...... Simons overall är oxå i stl 80 och den är fortfarande stor. Det är en Reima Tec och dem är ju oxå kända för att vara stora i stl. Sen har jag köpt en Didriksson overall i stl 90 som är lite större än den han har. Ifall han inte kommer kunna ha Reiman hela vintern. Efter jul är det ju stört omöjligt att hitta några overaller man vill ha. ;-)
  5. Milla m M + bf 16/10 (+1 dag)
    #3

    ingen bebis på din födelsedag, tyvärr. Har haft värkar hela natten och varit säker på att det var igång och nu är de nästan helt borta =( Buhu!

    Aha, då kanske jag ska titta där jag också, har nämligen ett presentkort på Team Sportia..
    Först ska jag prova overallen hon hade förra året (stl 74) för den var för stor då. Det är nog många overaller som är väldigt stora i storlekarna. Matilda har nu 74/80 i stl på vanliga kläderna, så vi får se vad det blir i overallen.

    Ha en bra dag du också!
  6. 3
    Nä ingen bebis på din födelsedag, tyvärr. Har haft värkar hela natten och varit säker på att det var igång och nu är de nästan helt borta =( Buhu!

    Aha, då kanske jag ska titta där jag också, har nämligen ett presentkort på Team Sportia..
    Först ska jag prova overallen hon hade förra året (stl 74) för den var för stor då. Det är nog många overaller som är väldigt stora i storlekarna. Matilda har nu 74/80 i stl på vanliga kläderna, så vi får se vad det blir i overallen.

    Ha en bra dag du också!

Liknande trådar

  1. Matilda är här!!
    By tess-79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 19:39
  2. Matilda med 3!
    By wina in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 22:30
  3. Matilda med 3
    By -Annie- in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 07:13
  4. Nu Matilda
    By Tomtemor mitt i natten in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 10:59
  5. Milla med Matilda - har det blivit någon
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar