Ang Filles ben IGEN!!!!!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Ang Filles ben IGEN!!!!!

    TACK för era kramar! Tyvärr verkar benet fortfarande \"snett\", det tyckte jag att det gjorde direkt när han hade skadat det, men trodde att det skulle vara borta nu efter gipsningen... Så nu har jag superont i magen och funderar på om doktorn kanske missat nått när vi kom in, kanske är det någon skada i knät också eller nått??? Men det BORDE de väl ha sett på röntgenbilderna??????
    Han VÄGRAR stå på benet fortfarande. Ska ringa dit nu och fråga.... Det var min man som var med honom på sjukhuset i fredags men de hade sagt att på måndagen (det är idag) skulle han kunna gå....
    *Hur mycket orkar man???*
    Kramis.
  2. 1
    Ang Filles ben IGEN!!!!! TACK för era kramar! Tyvärr verkar benet fortfarande \"snett\", det tyckte jag att det gjorde direkt när han hade skadat det, men trodde att det skulle vara borta nu efter gipsningen... Så nu har jag superont i magen och funderar på om doktorn kanske missat nått när vi kom in, kanske är det någon skada i knät också eller nått??? Men det BORDE de väl ha sett på röntgenbilderna??????
    Han VÄGRAR stå på benet fortfarande. Ska ringa dit nu och fråga.... Det var min man som var med honom på sjukhuset i fredags men de hade sagt att på måndagen (det är idag) skulle han kunna gå....
    *Hur mycket orkar man???*
    Kramis.
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Nej fy vad jobbigt.........

    ring så fort du kan och hör. Bättre att få veta även om det är nåt fel för det värsta är ovissheten. Kram!
  4. 2
    Nej fy vad jobbigt......... ring så fort du kan och hör. Bättre att få veta även om det är nåt fel för det värsta är ovissheten. Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    *Suck*

    Jag ringde och fick prata med en sköterska. Jag skulle åka in imorgon om det inte blev någon förändring. Men en tid kunde vi ju inte få, det var bokat flera månader fram så det är bara att sätta sig på akuten...
    Stackars lille Fille som inte kan gå, BARA DET NU BLIR BÄTTRE... Orkar inte tänka på det, blir så orolig när man försöker ställa honom OCH vrida benet rätt, då säger han AJ och blir ledsen...........
  6. 3
    *Suck* Jag ringde och fick prata med en sköterska. Jag skulle åka in imorgon om det inte blev någon förändring. Men en tid kunde vi ju inte få, det var bokat flera månader fram så det är bara att sätta sig på akuten...
    Stackars lille Fille som inte kan gå, BARA DET NU BLIR BÄTTRE... Orkar inte tänka på det, blir så orolig när man försöker ställa honom OCH vrida benet rätt, då säger han AJ och blir ledsen...........
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Nej plutten.........

    stackars honom. Kan ju inte vara roligt för honom heller lillkillen. Pust akuten är ju inte det roligaste stället att sitta och vänta på. Speciellt om du måste ta med dig lillsimon oxå :-(
  8. 4
    Nej plutten......... stackars honom. Kan ju inte vara roligt för honom heller lillkillen. Pust akuten är ju inte det roligaste stället att sitta och vänta på. Speciellt om du måste ta med dig lillsimon oxå :-(
  9. Björna med lillebror
    #5

    usch

    vad jobbigt! Nu skulle det ju vara över...
    Jag träffade på några gamla dagisföräldrar för ganska så länge sen och de hade just fått bort gipset från sin lille pojk som brutit benet och jag minns att de också sa att han vägrade gå på benet ganska så långt efteråt. Så det kanske brukar vara så. Men benet ska väl ändå inte vara snett?
    Måste du verkligen åka till akuten? Kan dom inte ordna någon liten lucka hos barnortopeden? Det kan ju bli en hel dag på akuten...
    Stackars er, har ni inte varit nog på sjukhus nu?
  10. 5
    usch vad jobbigt! Nu skulle det ju vara över...
    Jag träffade på några gamla dagisföräldrar för ganska så länge sen och de hade just fått bort gipset från sin lille pojk som brutit benet och jag minns att de också sa att han vägrade gå på benet ganska så långt efteråt. Så det kanske brukar vara så. Men benet ska väl ändå inte vara snett?
    Måste du verkligen åka till akuten? Kan dom inte ordna någon liten lucka hos barnortopeden? Det kan ju bli en hel dag på akuten...
    Stackars er, har ni inte varit nog på sjukhus nu?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Näää

    men lillgubben då. Ja ring och kolla detta, pronto!! Tänk att det ska vara nåt hela tiden. Ni känns så otursdrabbade..nu får det vara nog!!

    Stor kram till dig och Fille!
  12. 6
    Näää men lillgubben då. Ja ring och kolla detta, pronto!! Tänk att det ska vara nåt hela tiden. Ni känns så otursdrabbade..nu får det vara nog!!

    Stor kram till dig och Fille!
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7

    Usch vad jobbigt

    Hoppas att ni slipper åka in till akuten för det är ju inte det roligaste ställe när man inte är allvarligt sjuk.
    Vi håller tummarna att det ska gå bra
    Kram
  14. 7
    Usch vad jobbigt Hoppas att ni slipper åka in till akuten för det är ju inte det roligaste ställe när man inte är allvarligt sjuk.
    Vi håller tummarna att det ska gå bra
    Kram
  15. Milla m M + bf 16/10 (+1 dag)
    #8

    Nej

    men usch vad jobbigt! Hoppas att det är som det ska ändå och att han snart vill gå igen (man tycker ju att de borde sett på röntgenbilderna om något var fel). Men ring och prata med dem, ni måste få komma in på en ny undersökning..
    Håller tummarna!!!
    Många kramar till er!
  16. 8
    Nej men usch vad jobbigt! Hoppas att det är som det ska ändå och att han snart vill gå igen (man tycker ju att de borde sett på röntgenbilderna om något var fel). Men ring och prata med dem, ni måste få komma in på en ny undersökning..
    Håller tummarna!!!
    Många kramar till er!
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9

    men oj oj...


    ...ja HUR mycket orkar man!??? = (

    Massor med krya-på-Fille-kramar!!!

    (((kram!)))
  18. 9
    men oj oj...
    ...ja HUR mycket orkar man!??? = (

    Massor med krya-på-Fille-kramar!!!

    (((kram!)))
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    suck suck

    VARFÖR SKA DET KRÅNGLAS???????????????

    massa kramar Elsa
  20. 10
    suck suck VARFÖR SKA DET KRÅNGLAS???????????????

    massa kramar Elsa

Liknande trådar

  1. Filles första bus!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:20
  2. Äntligen är det Filles tur!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 11:13
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
  4. "Filles ben"följetongen fortsätter......
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 14:12
  5. Filles ben....
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 12:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar