Prinsessfasen
_0402 Februaribarn
  1. Björna med lillebror
    #1

    Prinsessfasen

    har lillebror just nu gått in i. Storasyster klär allt som oftast ut sig till prinsessa och nu har även lillebror blivit inspirerad, han kommer dragandes med en prinsesskläning ivrigt tjatande \"sessa, sessa\". Så numera har vi två små prinsessor i rosa klänningar och de är sååå söta. Det är liite svårt att hålla sig för skratt när man ser lillebror eftersom det är något med honom som inte riktigt stämmer, han är lite för tjock och pojkig i sin kropp för att helt passa i prinsessklänning....
  2. 1
    Prinsessfasen har lillebror just nu gått in i. Storasyster klär allt som oftast ut sig till prinsessa och nu har även lillebror blivit inspirerad, han kommer dragandes med en prinsesskläning ivrigt tjatande \"sessa, sessa\". Så numera har vi två små prinsessor i rosa klänningar och de är sååå söta. Det är liite svårt att hålla sig för skratt när man ser lillebror eftersom det är något med honom som inte riktigt stämmer, han är lite för tjock och pojkig i sin kropp för att helt passa i prinsessklänning....
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Så gulligt!

    Det är ju bara för sött när dom börjar klä ut sig
  4. 2
    Så gulligt! Det är ju bara för sött när dom börjar klä ut sig
  5. Malla med A
    #3

    Det låter

    som att lillebor visst är riktig liten prinsessa. Tänk på att prinsessan i Shrek minsann inte är liten och späd....Asta klär också ut sig en hel del. Vi har en tvättkorg samt en stor skattkista fyllda med utklädningskläder, attiraljer med mera som ungarna kan plocka ur när de vill vara prinsessor, monster, artister, påskkärringar etcetera.
  6. 3
    Det låter som att lillebor visst är riktig liten prinsessa. Tänk på att prinsessan i Shrek minsann inte är liten och späd....Asta klär också ut sig en hel del. Vi har en tvättkorg samt en stor skattkista fyllda med utklädningskläder, attiraljer med mera som ungarna kan plocka ur när de vill vara prinsessor, monster, artister, påskkärringar etcetera.
  7. Björna med lillebror
    #4

    Faktum är

    att lillebror påminner oerhört mycket om shrek-prinsessan Fiona. Lite rund och go...fast sötare..
  8. 4
    Faktum är att lillebror påminner oerhört mycket om shrek-prinsessan Fiona. Lite rund och go...fast sötare..
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    *Fniss*

    Ååååh, så sött! Jag har inga små prinsessor här, men det hade ju varit mysigt.... Ska kanske köpa någon utstyrsel och lura på Fille... *Gubben skulle smälla av*...........
    Så nej, men det låter ju för sött! Fille brukar gå omkring med ett par skidglasögon på sig... Och en trollkarlshatt, nog är han söt då!
    Kramis!
  10. 5
    *Fniss* Ååååh, så sött! Jag har inga små prinsessor här, men det hade ju varit mysigt.... Ska kanske köpa någon utstyrsel och lura på Fille... *Gubben skulle smälla av*...........
    Så nej, men det låter ju för sött! Fille brukar gå omkring med ett par skidglasögon på sig... Och en trollkarlshatt, nog är han söt då!
    Kramis!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Åh så gulligt

    Klart att lillebror oxå ska vara sessa :-)
  12. 6
    Åh så gulligt Klart att lillebror oxå ska vara sessa :-)
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Whiii..!

    Så sött! Önskar att jag hade barn som gillar att klä ut sej, men... nä, Amanda har iaf aldrig visat nåt intresse. Mina tjejer är just nu mitt i nån \"nu-ska-vi-uppträda\" fas: Amanda mimar och showar, och Emilia härmar storasyster så gott hon kan :O)
  14. 7
    Whiii..! Så sött! Önskar att jag hade barn som gillar att klä ut sej, men... nä, Amanda har iaf aldrig visat nåt intresse. Mina tjejer är just nu mitt i nån \"nu-ska-vi-uppträda\" fas: Amanda mimar och showar, och Emilia härmar storasyster så gott hon kan :O)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar