Ont
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Ont

    F-n, jag har ont i vänster sida. Vad jag minns så började det igår. Undrar vad det beror på. Hoppas det inte är ägget som vandrat in i äggledaren eller något annat dumt!
  2. 1
    Ont F-n, jag har ont i vänster sida. Vad jag minns så började det igår. Undrar vad det beror på. Hoppas det inte är ägget som vandrat in i äggledaren eller något annat dumt!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Ingen aning...

    Hoppas att det inte är ägget som har hittat på något dumt.

    Kram
  4. 2
    Ingen aning... Hoppas att det inte är ägget som har hittat på något dumt.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Hej!

    Jag hade inte ont i en speciell sida men ont hade jag! Dag 3 var jag hemma från jobbet för jag hade så ont. Ring och kolla med läkaren vad det kan vara. Mitt försvann sakta under dag 4-5. Nu har jag bara lite mensont ibland. Mest på kvällarna.

    Hoppas att det löser sig!!

    Kram
  6. 3
    Hej! Jag hade inte ont i en speciell sida men ont hade jag! Dag 3 var jag hemma från jobbet för jag hade så ont. Ring och kolla med läkaren vad det kan vara. Mitt försvann sakta under dag 4-5. Nu har jag bara lite mensont ibland. Mest på kvällarna.

    Hoppas att det löser sig!!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4

    Hej

    Det är ju 4 dagar efter ÄP, och de kunde ju bara ta ut ägg från en äggstock och det kan ju ha varit just vänster. Så det kanske är helt logiskt. Lite mensvärk har jag också.

    Väntar nog 1-2 dagar till och gör det fortfarande ont, eller börjar göra mer ont, så ringer jag till kliniken!

    Hoppas bara att ägget int får för sig att åka in i äggledaren!
  8. 4
    Hej Det är ju 4 dagar efter ÄP, och de kunde ju bara ta ut ägg från en äggstock och det kan ju ha varit just vänster. Så det kanske är helt logiskt. Lite mensvärk har jag också.

    Väntar nog 1-2 dagar till och gör det fortfarande ont, eller börjar göra mer ont, så ringer jag till kliniken!

    Hoppas bara att ägget int får för sig att åka in i äggledaren!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5

    Menade..

    .. tre dagar efter ET hade jag ont. Innan hade jag inte ont, det kom inte förrän då. Konstigt..

    Tror väl inte att det kan vandra iväg, kan det verkligen det? Ja, iofs, inget förvånar mig..
  10. 5
    Menade.. .. tre dagar efter ET hade jag ont. Innan hade jag inte ont, det kom inte förrän då. Konstigt..

    Tror väl inte att det kan vandra iväg, kan det verkligen det? Ja, iofs, inget förvånar mig..
  11. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6

    Jag har haft ont..

    ..i båda äggledarna ganska länge efter äp, det är ju inte konstigt med tanke på att de faktiskt är där och rotar! Jag skulle ringa och höra med dem för säkerhets skull!

    Hoppas att det går över snart!

    Kram kram!
  12. 6
    Jag har haft ont.. ..i båda äggledarna ganska länge efter äp, det är ju inte konstigt med tanke på att de faktiskt är där och rotar! Jag skulle ringa och höra med dem för säkerhets skull!

    Hoppas att det går över snart!

    Kram kram!
  13. Tinselflickan
    #7

    Hoppas

    att allt är som det ska! Fast man hinner väl fundera ut både en och två \"worst-case-scenarios\" under ruvningstiden, kan jag tänka mig.

    Kram och fortsatt lycka till!
  14. 7
    Hoppas att allt är som det ska! Fast man hinner väl fundera ut både en och två \"worst-case-scenarios\" under ruvningstiden, kan jag tänka mig.

    Kram och fortsatt lycka till!
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8

    Japp!

    Japp, minst 2 worst-case-scenarior! ;)
    Hur är det med dig? Sprutstart imorgon, eller hur?
  16. 8
    Japp! Japp, minst 2 worst-case-scenarior! ;)
    Hur är det med dig? Sprutstart imorgon, eller hur?
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9

    Aj!

    Låter knasigt.. men jag hoppas att det \"bara\" är efterdyningar av ÄP och inget annat knas.

    Kram på dig och hoppas att det känns lite bättre idag?!
  18. 9
    Aj! Låter knasigt.. men jag hoppas att det \"bara\" är efterdyningar av ÄP och inget annat knas.

    Kram på dig och hoppas att det känns lite bättre idag?!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar