Nu har jag bytt Mvc....
_0602 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Nu har jag bytt Mvc....

    ... har hittills gått hos MamaMia på Karlavägen men är så missnöjd...

    De 3 gångerna vi varit där (inskrivning, NUPP samt \"vanligt\" ul) har vi, trots bokade tider, fått vänta 45 min - 1 tim på vår tur.

    Jag har försökt få tag på min bm i 4 v då jag skulle höra av mig efter att det vanliga ultraljudet gjordes för att boka en tid hos henne....
    Men än i dag har jag inte fått tag på henne, trots att jag lämnat meddelande på hennes telefonsvarare, skickat e-post samt att receptionen även lämnat meddelande åt henne...

    Så i dag på morgonen ringde jag mitt vanliga mvc och pratade med bm jag hade när jag väntade Love så nu ska jag gå hos henne igen.
    På onsdag 19 okt kl 14.30 ska jag vara där.

    Åh så skönt det känns att vara tillbaka på \"mitt\" mvc igen!

    Hoppas allt är bra med Er alla!

    KRAM
  2. 1
    Nu har jag bytt Mvc.... ... har hittills gått hos MamaMia på Karlavägen men är så missnöjd...

    De 3 gångerna vi varit där (inskrivning, NUPP samt \"vanligt\" ul) har vi, trots bokade tider, fått vänta 45 min - 1 tim på vår tur.

    Jag har försökt få tag på min bm i 4 v då jag skulle höra av mig efter att det vanliga ultraljudet gjordes för att boka en tid hos henne....
    Men än i dag har jag inte fått tag på henne, trots att jag lämnat meddelande på hennes telefonsvarare, skickat e-post samt att receptionen även lämnat meddelande åt henne...

    Så i dag på morgonen ringde jag mitt vanliga mvc och pratade med bm jag hade när jag väntade Love så nu ska jag gå hos henne igen.
    På onsdag 19 okt kl 14.30 ska jag vara där.

    Åh så skönt det känns att vara tillbaka på \"mitt\" mvc igen!

    Hoppas allt är bra med Er alla!

    KRAM
  3. Tulipanaros bf 8/2
    #2

    Inte ensam...

    Jag vet inte hur jag skall göra med den bm jag går hos. Har en annan än förra gången och är på ett annat ställe. Mottagningen är det inte något fel på, men den bm jag fått känns inte hlet ok. Hon är så himla osäker i sig själv och ställer så underliga frågor. Jag kan inte direkt känna någon trygghet med hene så som jag kunde med min förra. Jag är väldigt glad att det inte är första graviditeten, för då hade jag säkert fått en massa funderingar efter mina besök. Skall ge henne en eller två chanser till, blir det inte bättre får jag försöka byta.
  4. 2
    Inte ensam... Jag vet inte hur jag skall göra med den bm jag går hos. Har en annan än förra gången och är på ett annat ställe. Mottagningen är det inte något fel på, men den bm jag fått känns inte hlet ok. Hon är så himla osäker i sig själv och ställer så underliga frågor. Jag kan inte direkt känna någon trygghet med hene så som jag kunde med min förra. Jag är väldigt glad att det inte är första graviditeten, för då hade jag säkert fått en massa funderingar efter mina besök. Skall ge henne en eller två chanser till, blir det inte bättre får jag försöka byta.
  5. Norpan + bf 5/2
    #3

    Bra att

    du bytt och känner dig nöjd! 4 veckors väntan på kontakt låter ju helt otroligt!

    Jag går själv hos MamaMia på Karlavägen, men som tur är har jag en superbra bm, som jag aldrig behövt vänta på och som alltid ringer upp jättesnabbt, inom ett par timmar, och vi har sökt henne en del i olika frågor. Nu är hon ledig en månad, så jag ska till en annan en gång denna månad och hon dröjde 4 dagar med att returnera våra samtal och mail och när hon väl ringde var hon så sur och barsk att jag brast i gråt efteråt. Vi bytte då till en annan som ringde direkt och var helsnäll och förstående! Men vår vanliga kommer tillbaka i november!

  6. 3
    Bra att du bytt och känner dig nöjd! 4 veckors väntan på kontakt låter ju helt otroligt!

    Jag går själv hos MamaMia på Karlavägen, men som tur är har jag en superbra bm, som jag aldrig behövt vänta på och som alltid ringer upp jättesnabbt, inom ett par timmar, och vi har sökt henne en del i olika frågor. Nu är hon ledig en månad, så jag ska till en annan en gång denna månad och hon dröjde 4 dagar med att returnera våra samtal och mail och när hon väl ringde var hon så sur och barsk att jag brast i gråt efteråt. Vi bytte då till en annan som ringde direkt och var helsnäll och förstående! Men vår vanliga kommer tillbaka i november!

  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Tänk om vi har samma Bm????????

    Jag går oxå (fortfarande) på Mamamia/Karlavägen.
    Varje gång vi har varit där så har vi väntat och väntat på vår tur, vår Bm gäspar då och då + är inge mysig, gullig och allt det här man vill.
    Jag ska fasiken byta tull min gamla gulliga goa bm här på hemmaplan, skönt att man inte är ensam.

  8. 4
    Tänk om vi har samma Bm???????? Jag går oxå (fortfarande) på Mamamia/Karlavägen.
    Varje gång vi har varit där så har vi väntat och väntat på vår tur, vår Bm gäspar då och då + är inge mysig, gullig och allt det här man vill.
    Jag ska fasiken byta tull min gamla gulliga goa bm här på hemmaplan, skönt att man inte är ensam.

  9. Anonym
    #5

    ja det kanske vi har.....

    min bm på mamamia, hennes förnamn börjar på B och efternamnet på N.

    Är det samma?

    Byt bm du, det är jätte viktigt att man trivs med sin bm.
    jag har i alla fall bytt till min gamla gulliga bm.

    När jag ringde min gamla bm så blev hon jätte glad när hon hörde att det var jag och frågade direkt hur det var med Love (hon kom ihåg hans namn och när han är född).
    Det känns jätte skönt att vara tillbaka hos henne!

  10. 5
    ja det kanske vi har..... min bm på mamamia, hennes förnamn börjar på B och efternamnet på N.

    Är det samma?

    Byt bm du, det är jätte viktigt att man trivs med sin bm.
    jag har i alla fall bytt till min gamla gulliga bm.

    När jag ringde min gamla bm så blev hon jätte glad när hon hörde att det var jag och frågade direkt hur det var med Love (hon kom ihåg hans namn och när han är född).
    Det känns jätte skönt att vara tillbaka hos henne!

  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6

    Visst är det samma!

    Då är det inte jag som bara är fundersam och missnöjd!
    Åhh nu ska jag verkligen byta. Tack!
  12. 6
    Visst är det samma! Då är det inte jag som bara är fundersam och missnöjd!
    Åhh nu ska jag verkligen byta. Tack!

Liknande trådar

  1. Nu har jag bytt bok!
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 16:25
  2. När har ni bytt?
    By Landsbyggsmamman in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 17:13
  3. Nu har vi bytt bil...
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 00:08
  4. Leo har bytt rum...
    By Lerica in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:20
  5. Bytt bytt kommer aldrig igen... :o)
    By Blåvarg in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar