Gbg:are...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Gbg:are...

    Vad tror ni om att träffas i v 44???
    såg några önskemål om klockslag, tycker ni det blir bäst mitt i veckan eller en dag unbder helgen???
    Mitt förslag är onsdagen den 2:e november kl 16.00 vid hissarna i nordstan..Kom gärna med andra förslag annars.
    kram på er
  2. 1
    Gbg:are... Vad tror ni om att träffas i v 44???
    såg några önskemål om klockslag, tycker ni det blir bäst mitt i veckan eller en dag unbder helgen???
    Mitt förslag är onsdagen den 2:e november kl 16.00 vid hissarna i nordstan..Kom gärna med andra förslag annars.
    kram på er
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Här är en...

    ...fd göteborgare, numera kan jag ju inte kalla mig det eftersom jag bor i Onsala :o)

    Jag kan egentligen när som, men är det en vardags-em får vildingen (läs Fabian) följa med. Jag kan inte helgen 5-6/11.

    kram
  4. 2
    Här är en... ...fd göteborgare, numera kan jag ju inte kalla mig det eftersom jag bor i Onsala :o)

    Jag kan egentligen när som, men är det en vardags-em får vildingen (läs Fabian) följa med. Jag kan inte helgen 5-6/11.

    kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Jag kan...

    men måste ta med mig Gustav. så något barnvänligt ställe vore bra.
  6. 3
    Jag kan... men måste ta med mig Gustav. så något barnvänligt ställe vore bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar