Fy- är helt chockad...
_0406 Junibarn
  1. klickann m. Teo & bf 27/12
    #1

    Fy- är helt chockad...

    Vi har haft elbyte i hela fastigheten så vi har haft elektriker i lägenheten.
    Av ren tur så fick mannen min nyss syn på att elsladdar stack ut rakt från väggen! Med EL i! Det var nog meningen att de skulle sätta dit kontakter men glömde väl det!
    Blir helt hysterisk när jag tänker på vad som skulle hänt om TEO ist upptäckt sladdarna! Självklart skulle han tagit i dem och säkert fått världens stöt, vem vet hur det gått.... Fattar inte hur totalt idiotiska de där sablans elektrikerna är! är så arg, och upprörd just nu... tänk om.....
  2. 1
    Fy- är helt chockad... Vi har haft elbyte i hela fastigheten så vi har haft elektriker i lägenheten.
    Av ren tur så fick mannen min nyss syn på att elsladdar stack ut rakt från väggen! Med EL i! Det var nog meningen att de skulle sätta dit kontakter men glömde väl det!
    Blir helt hysterisk när jag tänker på vad som skulle hänt om TEO ist upptäckt sladdarna! Självklart skulle han tagit i dem och säkert fått världens stöt, vem vet hur det gått.... Fattar inte hur totalt idiotiska de där sablans elektrikerna är! är så arg, och upprörd just nu... tänk om.....
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Helt sjukt!

    Jag blir upprörd till max när jag läser om det! Vilka jävla jubelidioter rent utsagt!
  4. 2
    Helt sjukt! Jag blir upprörd till max när jag läser om det! Vilka jävla jubelidioter rent utsagt!
  5. Astrid med pojkarna + bf 21/11
    #3

    Åh FY!

    Sånt slarv FÅR dom bara inte hålla på med! Helt livsfarligt ju och jag förstår att du är både arg och chockad... TUR att mannen hittade sladdarna först!!!!
  6. 3
    Åh FY! Sånt slarv FÅR dom bara inte hålla på med! Helt livsfarligt ju och jag förstår att du är både arg och chockad... TUR att mannen hittade sladdarna först!!!!
  7. Majsan och Ylva 0103 & Ellen 040709
    #4

    Det är ju fel för elektrikern också.

    Man kopplar inte dit kontakter/uttag med strömmen på.
    Då bryter man med säkringen först.
    Man slår inte på strömmen förrän allt är inkopplat.
  8. 4
    Det är ju fel för elektrikern också. Man kopplar inte dit kontakter/uttag med strömmen på.
    Då bryter man med säkringen först.
    Man slår inte på strömmen förrän allt är inkopplat.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5

    Öhhh- ja, vad är det med det?

    Förstår inte alls vad du menar? De hade ju med all säkerhet strömmen av när de gjorde eljobben. Sen hade de ju grävt fram elkablar ur min vägg utan att sätta på kontakter på dem- glömt bort detta och trott att allt var klart- satt på elen och gått hem. Och där satt kablarna, skalade och framstickande 2 dm ur min vägg med all strömstyrka på....
    Som sagt- vi vet väl alla vad som skulle hänt om Teo sett dem innan oss.... *rys*
    Nåja, ska anmäla dem imorgon för så här får det inte gå till! Är man så dum och korkad ska man inte arbeta med el!
  10. 5
    Öhhh- ja, vad är det med det? Förstår inte alls vad du menar? De hade ju med all säkerhet strömmen av när de gjorde eljobben. Sen hade de ju grävt fram elkablar ur min vägg utan att sätta på kontakter på dem- glömt bort detta och trott att allt var klart- satt på elen och gått hem. Och där satt kablarna, skalade och framstickande 2 dm ur min vägg med all strömstyrka på....
    Som sagt- vi vet väl alla vad som skulle hänt om Teo sett dem innan oss.... *rys*
    Nåja, ska anmäla dem imorgon för så här får det inte gå till! Är man så dum och korkad ska man inte arbeta med el!

Liknande trådar

  1. är helt chockad!
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 15:40
  2. Helt chockad!
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 11:52
  3. Jag är helt chockad! *S*
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 16:28
  4. Helt chockad!!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 09:13
  5. Helt chockad
    By sladdisar?! in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar