Är hos avlastningsfamiljen i dag...
Flerhandikapp
  1. Anna med Malva
    #1

    Är hos avlastningsfamiljen i dag...

    Hejsan!
    I dag ska Malva vara hos sin avlastningsfamilj hela dagen. Jag lämnade henne där vid åtta i morse, och pappan ska hämte henne vid halv fem... Hon har varit där förut, men bara några timmar åt gången, så det här blir annorlunda, hon ska t.o.m sova middag där! Jag hade inte tänkt ringa, men jag kunde inte låta bli, så jag slog en signal vid lunchtid, då hade de precis kommit in från lekparken och skulle äta pannkaka, och det var hur bra som helst... På fredag ska hon sova över där för första gången, eftersom min man åker på jobb till Tyskland på fredag. Jag undrar om jag kommer att sova något då...
  2. 1
    Är hos avlastningsfamiljen i dag... Hejsan!
    I dag ska Malva vara hos sin avlastningsfamilj hela dagen. Jag lämnade henne där vid åtta i morse, och pappan ska hämte henne vid halv fem... Hon har varit där förut, men bara några timmar åt gången, så det här blir annorlunda, hon ska t.o.m sova middag där! Jag hade inte tänkt ringa, men jag kunde inte låta bli, så jag slog en signal vid lunchtid, då hade de precis kommit in från lekparken och skulle äta pannkaka, och det var hur bra som helst... På fredag ska hon sova över där för första gången, eftersom min man åker på jobb till Tyskland på fredag. Jag undrar om jag kommer att sova något då...
  3. Anna med Malva
    #2

    oopps! Hamnade fel!

    Mitt inlägg var tänkt att hamna på sidan för Downs syndrom, men kan kanske passa här med!
  4. 2
    oopps! Hamnade fel! Mitt inlägg var tänkt att hamna på sidan för Downs syndrom, men kan kanske passa här med!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    vad kul...

    att du hamnade fel så vi fick läsa så bra det går hos avlastningfamiljen.Skönt att det fungerar!/helena
  6. 3
    vad kul... att du hamnade fel så vi fick läsa så bra det går hos avlastningfamiljen.Skönt att det fungerar!/helena

Liknande trådar

  1. Är hos avlastningsfamiljen i dag...
    By Anna med Malva in forum Downs Syndrom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 12:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar