cerlise
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    cerlise

    Hallå vännen, hoppas allt är bra. Vill bara meddela att jag håller med Marcus. Judith är sååå fint, det hade vi ett tag som favvo innan jag kom på Lydia och Amalia (nu vill jag ha en Hilma *ler*)
    Lycka Till, klapp på magen!
  2. 1
    cerlise Hallå vännen, hoppas allt är bra. Vill bara meddela att jag håller med Marcus. Judith är sååå fint, det hade vi ett tag som favvo innan jag kom på Lydia och Amalia (nu vill jag ha en Hilma *ler*)
    Lycka Till, klapp på magen!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Halloj!!


    Ja visst är Judith ett vackert namn! Men jag kom på ganska fort att namnet inte kändes riktigt 100 för mig...tyvärr! = (

    Och inte nog med det! Nu har jag börjat tveka vad gäller namnet Edward! Jag fullkomligt ratar smeknamn och risken är då ganska stor att det blir en Eddie *rys* Nä nu känns det som att namnet Edward *älskar* går bort = (

    Så nu är det bara till och börja om från början igen med pojknamn OCH flicknamn! Jag gör inget annat än o drömmer om namn på nätterna *S*

    Kramis!
  4. 2
    Halloj!!
    Ja visst är Judith ett vackert namn! Men jag kom på ganska fort att namnet inte kändes riktigt 100 för mig...tyvärr! = (

    Och inte nog med det! Nu har jag börjat tveka vad gäller namnet Edward! Jag fullkomligt ratar smeknamn och risken är då ganska stor att det blir en Eddie *rys* Nä nu känns det som att namnet Edward *älskar* går bort = (

    Så nu är det bara till och börja om från början igen med pojknamn OCH flicknamn! Jag gör inget annat än o drömmer om namn på nätterna *S*

    Kramis!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    *huvva*

    Instämmer Cerlise med namnet Eddie *rys* och risken är nog stor att han blir och kallas för det, synd på så fint namn som Edward. Och det är inte roligt för jag håller på att EXPLODERA när någon säger Ludde till min Ludvig, Ludde är ju mer rys än Eddie...ursch hur man är. Okej, då är du på noll nu då, vi ska nog komma på det rätta och det bästa namnet till lilla bebisen. Tyvärr ratar jag även Lily, vet ej varför. Men tänker nog på Lili (och Sussie) kramis, nu måste jag slita mig härifrån har massor att göra när barnen sover...kramen.
  6. 3
    *huvva* Instämmer Cerlise med namnet Eddie *rys* och risken är nog stor att han blir och kallas för det, synd på så fint namn som Edward. Och det är inte roligt för jag håller på att EXPLODERA när någon säger Ludde till min Ludvig, Ludde är ju mer rys än Eddie...ursch hur man är. Okej, då är du på noll nu då, vi ska nog komma på det rätta och det bästa namnet till lilla bebisen. Tyvärr ratar jag även Lily, vet ej varför. Men tänker nog på Lili (och Sussie) kramis, nu måste jag slita mig härifrån har massor att göra när barnen sover...kramen.

Liknande trådar

  1. Cerlise!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-03, 21:10
  2. Cerlise
    By m00n in forum _0207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 22:31
  3. Cerlise!!
    By Anna m. Mio & Teodor in forum _0207 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 22:35
  4. Cerlise
    By Anonym in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 07:28
  5. cerlise!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 19:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar