"Filles ben"följetongen fortsätter......
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    \"Filles ben\"följetongen fortsätter......

    Jodå, nu var vi hos läkaren på BVC för 2 anda av mina grabbs skulle dit i olika ärenden... Så jag \"smet in\" Fille med... Doktorn tyckte att det såg rätt bra ut!!!!!!!!!!!! Så vi SLIPPER tillbringa morgondagen på akuten (dubbelpust!) Plötsligt GICK han några steg, visserligen med benet sträkt och hasande efter sig och blev ledsen för det var nog inte skönt, men han fick godkänt av doktorn!!!!
    Såååååååå, ska det vända nu???? HOPPAS det!
    Kram till er alla och tack för att ni bryr er!
  2. 1
    \"Filles ben\"följetongen fortsätter...... Jodå, nu var vi hos läkaren på BVC för 2 anda av mina grabbs skulle dit i olika ärenden... Så jag \"smet in\" Fille med... Doktorn tyckte att det såg rätt bra ut!!!!!!!!!!!! Så vi SLIPPER tillbringa morgondagen på akuten (dubbelpust!) Plötsligt GICK han några steg, visserligen med benet sträkt och hasande efter sig och blev ledsen för det var nog inte skönt, men han fick godkänt av doktorn!!!!
    Såååååååå, ska det vända nu???? HOPPAS det!
    Kram till er alla och tack för att ni bryr er!
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Härligt!

    Ja, inte att det fortfarande gör ont i benet förståss, men att det k a n s k e är på väg åt rätt håll nu - HOPPAS!!!

    Kramen,
  4. 2
    Härligt! Ja, inte att det fortfarande gör ont i benet förståss, men att det k a n s k e är på väg åt rätt håll nu - HOPPAS!!!

    Kramen,
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Åh vad skönt

    Hoppas verkligen att det vänder nu. Är du hemma lördag förmiddag? Vi ska \"hem\" till Skurup för jag ska på klassfest på lördagskvällen så jag tänkte att jag och Alva kanske kunde titta förbi en stund.
  6. 3
    Åh vad skönt Hoppas verkligen att det vänder nu. Är du hemma lördag förmiddag? Vi ska \"hem\" till Skurup för jag ska på klassfest på lördagskvällen så jag tänkte att jag och Alva kanske kunde titta förbi en stund.
  7. Malla med A
    #4

    Vad skönt

    att läkaren tyckte att det såg bra ut. Jag hoppas att Fille snart vill gå på sitt ben och sedan springer, klättrar med mera som vanligt. Så får mamma också jaga=)
  8. 4
    Vad skönt att läkaren tyckte att det såg bra ut. Jag hoppas att Fille snart vill gå på sitt ben och sedan springer, klättrar med mera som vanligt. Så får mamma också jaga=)
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Tack!

    Vi hoppas med! Idag knatade han in på dagis med benet stelt och lite snett... Såg för söt ut! Men så skönt att HAN GICK!!!!
    Kramis!
  10. 5
    Tack! Vi hoppas med! Idag knatade han in på dagis med benet stelt och lite snett... Såg för söt ut! Men så skönt att HAN GICK!!!!
    Kramis!
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Heeeej!

    Ååååh, så kul! Ja, det hade varit så roligt att ses! Tror att vi är hemma, det löser vi!
    Kramis!
  12. 6
    Heeeej! Ååååh, så kul! Ja, det hade varit så roligt att ses! Tror att vi är hemma, det löser vi!
    Kramis!
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    Tack!

    Jotack, mamma FICK jaga trots gips, tro mig... Tänk att man kan ändå klättra upp på bord och ställa sig i fönsterkaramar- MED helbensgips......*Pust*
    Jo, idag knatade han in på dagis, visserligen haltande med rakt ben, men HAN GICK!!! Så nu är det på g!
    Kram!
  14. 7
    Tack! Jotack, mamma FICK jaga trots gips, tro mig... Tänk att man kan ändå klättra upp på bord och ställa sig i fönsterkaramar- MED helbensgips......*Pust*
    Jo, idag knatade han in på dagis, visserligen haltande med rakt ben, men HAN GICK!!! Så nu är det på g!
    Kram!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    Kul

    Jag har kvar ditt nummer i min inkorg så jag kan slå en signal. Vi kanske kan ta det vid 10-tiden om det passar?
  16. 8
    Kul Jag har kvar ditt nummer i min inkorg så jag kan slå en signal. Vi kanske kan ta det vid 10-tiden om det passar?
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9

    Så skönt!

    Hoppas nu att det bara blir bättre och bättre!
  18. 9
    Så skönt! Hoppas nu att det bara blir bättre och bättre!

Liknande trådar

  1. Följetongen snö fortsätter
    By kokefisen in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-08, 23:01
  2. Följetongen fortsätter...
    By Katja + tjejerna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 21:44
  3. Följetongen fortsätter *OT*
    By YlvaG in forum _03 Vårbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 19:56
  4. Följetongen fortsätter... :/
    By Jossan m Neo & Jonah in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 10:05
  5. Följetongen fortsätter...
    By stello in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 23:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar