Troligtvis foglossning på gång!!!
_0602 Februaribarn
  1. Mallis bf 31/1
    #1

    Troligtvis foglossning på gång!!!

    HAr idag varit hos barnmorskan och kollat mina värden och fått lyssna på lille rackarn. HAn låg och sov så hjärtljuden var endast 135. Hon buffade lite på honom och så vips så åkte hjärtluden upp lite och så fick hon en spark tillbaka. Det som inte är så roligt är att jag har fått jätteont i ryggen. Känner min helt slut i ryggslutet och hon trodde det var början till foglossning! Ska gå till sjukgymnast och få ett bälte. Hoppas bara att det inte blir värre!!!!! Skönt att chefen stöttar till 100 % så fort han fick reda på att jag hade ont bokade han ett möte med mig där vi ska gå igenom arbetet och jag fick stränga order om att ta det lugnt!
  2. 1
    Troligtvis foglossning på gång!!! HAr idag varit hos barnmorskan och kollat mina värden och fått lyssna på lille rackarn. HAn låg och sov så hjärtljuden var endast 135. Hon buffade lite på honom och så vips så åkte hjärtluden upp lite och så fick hon en spark tillbaka. Det som inte är så roligt är att jag har fått jätteont i ryggen. Känner min helt slut i ryggslutet och hon trodde det var början till foglossning! Ska gå till sjukgymnast och få ett bälte. Hoppas bara att det inte blir värre!!!!! Skönt att chefen stöttar till 100 % så fort han fick reda på att jag hade ont bokade han ett möte med mig där vi ska gå igenom arbetet och jag fick stränga order om att ta det lugnt!
  3. Lillan med Oliver + bebben v.21
    #2

    Vad skönt...

    ..med en förstående chef, det hade jag oxå innan jag bytte avdelning (har nu oxå iofs) på jobbet. Han var mycket förstående och mån om hur jag hade det och hur jag mådde, kom ut till mig varje dag och tittade till mig och sa åt mig att ta det lugnt. Jätteskönt! Han fixade andra arbetsuppgifter på en annan avd och nu funkar det jättebra för mig.

    Vad mysigt att lyssna på hjärtljuden, jag ska inte till BM förrän den 15 november(?) och det känns som en evighet dit.

    kram
  4. 2
    Vad skönt... ..med en förstående chef, det hade jag oxå innan jag bytte avdelning (har nu oxå iofs) på jobbet. Han var mycket förstående och mån om hur jag hade det och hur jag mådde, kom ut till mig varje dag och tittade till mig och sa åt mig att ta det lugnt. Jätteskönt! Han fixade andra arbetsuppgifter på en annan avd och nu funkar det jättebra för mig.

    Vad mysigt att lyssna på hjärtljuden, jag ska inte till BM förrän den 15 november(?) och det känns som en evighet dit.

    kram

Liknande trådar

  1. Jag har troligtvis
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-07, 19:57
  2. Det har troligtvis släppt.....
    By Meriam in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 07:46
  3. Troligtvis en Mio?
    By Prins-mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 22:27
  4. Jag kan troligtvis!
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 08:55
  5. En gång foglossning, alltid fogl. ?
    By Planerar ett barn till in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar