flytningar mycket efter satt in en spira
Kropp & hälsa
  1. flytningar..=/
    #1

    flytningar mycket efter satt in en spira

    är den nån annan som har så är det normalt eller måste man ta och kolla upp varför man har dom??

    snälla nån svara
  2. 1
    flytningar mycket efter satt in en spira är den nån annan som har så är det normalt eller måste man ta och kolla upp varför man har dom??

    snälla nån svara
  3. Mamman
    #2

    Jag hade

    ett tag efter att jag satte inmin kopparspiral (har haft den drygt ettt halvår nu) så fick jag också massor med flytningar, ett tag var det så mycket att jag började fundera på om jag var gravid för så har jag det när jag är gravid. Men det var jag inte och nu har jag inte haft såna flytningar de senaste ca 2 månaderna, det höll på i en 3-4 månader. Kollade aldrig upp vad det kunde bero på dock.
  4. 2
    Jag hade ett tag efter att jag satte inmin kopparspiral (har haft den drygt ettt halvår nu) så fick jag också massor med flytningar, ett tag var det så mycket att jag började fundera på om jag var gravid för så har jag det när jag är gravid. Men det var jag inte och nu har jag inte haft såna flytningar de senaste ca 2 månaderna, det höll på i en 3-4 månader. Kollade aldrig upp vad det kunde bero på dock.
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Det...

    är vanligt med ökade flytningar då man har kopparspiral.

    Använd inte trosskydd eftersom de ökar risken för bla. svamp och dålig lukt! Byt hellre trosot om det blir obehagligt.
  6. 3
    Det... är vanligt med ökade flytningar då man har kopparspiral.

    Använd inte trosskydd eftersom de ökar risken för bla. svamp och dålig lukt! Byt hellre trosot om det blir obehagligt.

Liknande trådar

  1. Hur mycket flytningar är normalt?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 13:18
  2. Mycket flytningar?
    By Jessica~5barnsmamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:40
  3. Mycket flytningar
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 11:24
  4. Mycket flytningar...
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 13:31
  5. mycket flytningar
    By p81 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar